Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 28. september 2008 #1 Skrevet 28. september 2008 Hei, er det noen som trener spinning her? Jeg har trent spinning lenge, men hadde et opphold fra mars-sept. Nå er jeg i gang igjen. Men, hver gang jeg har vært på spinning er jeg øm i halebeinet. Jeg er ikke gravid..enda.. Gjør jeg noe feil når jeg sykler eller? Har ikke opplevd å få vondt i halebeinet før..
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 29. september 2008 Forfatter #2 Skrevet 29. september 2008 Dytter denne... Vært på spinning i dag igjen, og atter en gang går jeg hjem med ømt halebein...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå