babyklar er lykkelig :) Skrevet 28. september 2008 #1 Skrevet 28. september 2008 Flere? Har uregelmessig syklus,så blir jo litt fiktivt. Men i mangel på noe å gå ut fra regner jeg med 28 dagers syklus.
Snuppa's mamma Skrevet 28. september 2008 #2 Skrevet 28. september 2008 Ja ikm ca 16 oktober!! Går på pergo kur så håper den ikke klusser til syklusen min!! Blir spennende:)
Mamma-til-3-jenter Skrevet 28. september 2008 #3 Skrevet 28. september 2008 Har ikm i slutten av uke 42. Krysser fingrene for at alle gode ting er 7!!!!
malla85 Skrevet 28. september 2008 #4 Skrevet 28. september 2008 Jeg har og ikm uke 42 Vet ikke helt dato enda. har ikke fått el enda. Kommer vel i morgen eller tirsdag trur jeg.håper mitt lykketall er 10 da i så tilfellet Annonnymmiaaa. he, he. Vanskelig navn du har valgt deg forresten
Skogshuldra Skrevet 29. september 2008 #6 Skrevet 29. september 2008 Håper på IKM i uke 42, men er stuck i utlandet alene denne uken jeg har el, men hadde masse sex før jeg dro så man kan jo håpe... Lykke til til dere alle! 5pp.
grace&hope Skrevet 29. september 2008 #7 Skrevet 29. september 2008 IKM 16. oktober. 13pp nå, så spiren bør sitte snart, synes jeg:-) Lykke til, jenter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå