silhah og emilie Skrevet 28. september 2008 #1 Skrevet 28. september 2008 Bør helst være litt enkel og inneholde ting som man som regel har i skapet osv...
susemor-3 små Skrevet 28. september 2008 #2 Skrevet 28. september 2008 200 gram smør smeltes 200 gram kokesjokolade brekkes opp i det smeltede smøret 3 egg og 2 dl sukker vispes til eggedosis Så slår du det smeltede smøret og kokesjokoladen opp i eggedosisen. Ha i 1,5 dl siktet hvetemel. Det skal ikke være bakepulver i kaken. Rør alt godt. Ha i en form på 22 cm i diameter. Stekes på 175 grader i 20-25 min, avhengig av ovnen din. Kunsten er å steke den akkurat så lenge så den henger godt sammen, samtidig som den er litt rå inni... Du kan godt lage vanlig sjokoladekakeising og ha på toppen.
Gjest Skrevet 28. september 2008 #3 Skrevet 28. september 2008 enkelt = toro sin langpanne sjokolade kake. den er veldig god syntes jeg,og så lager jeg en kjempegod sjokolade krem på toppen. du kan få oppskrift på den om du vil :-)
silhah og emilie Skrevet 28. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. september 2008 har bare 159 gram koke sjokolade:p vil gjerne bake selv og ikke bruke tore ol
Frk&vesla Skrevet 28. september 2008 #5 Skrevet 28. september 2008 detsoteliv.no . Så trykker du på langpannekaker, og så barnas konfektkake. Den er kjempe god
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå