Anonym bruker Skrevet 28. september 2008 #1 Skrevet 28. september 2008 Typen er bartender og jeg får stadige tilbakemeldiger fra folk om at det er et risky yrke. I den forstand at de ofte er utro. Hvorfor trenger det å være sånn da? Blir litt lei meg jeg da
Anonym bruker Skrevet 28. september 2008 #2 Skrevet 28. september 2008 selgere er de jeg ser på som verst - reiser mye og treffer mye folk, ofte en drink i hotellbaren før leggetid...
Anonym bruker Skrevet 28. september 2008 #3 Skrevet 28. september 2008 Bartendere å dørvakter er MYE utro, kjenner knapt en bartender som ikke vært utro mens han har vært på jobb, å jeg kjenner en hel del folk i utelivsbransjen for å si det sånn... Var et av mitt krav til typen min da jeg ble i sammen med han, at dersom han noen gang hadde tenkt å jobbe i utelivsbransjen så var jeg overhode ikke inntreserte i noe forhold..
Anonym bruker Skrevet 28. september 2008 #4 Skrevet 28. september 2008 Ledere i vaktselskap er ofte utro med sine ansatte.
Gjest Skrevet 28. september 2008 #5 Skrevet 28. september 2008 Min elskede er bartender.... jeg forstår at man sier det et typisk utro yrke, men som vi som har jobbet i utelivsbransjen ser at det er utro typer i alle slags yrker..... man må se ann personen ikke yrke:)
Anonym bruker Skrevet 28. september 2008 #6 Skrevet 28. september 2008 De som reiser en del i jobben er mest utsatt.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2008 #7 Skrevet 28. september 2008 Selgere. Det har kanskje litt med personligheten å gjøre. Man må vøre litt slick om man skal gjøre det bra som selger liksom. Desuten er det mye reising og festing. Bartendere er vel ofte utro fordi yrket tiltrekker seg en bestemt type personligheter som ofte er glad i fest og moro og kommer lett i kontakt med mennesker. Dessuten er det jo ofte et yrke man har mens man er litt ung da og uetablert. Ikke dermed sagt at din kjæreste er utro. Selvsagt er ikke alle bartendere sånn. Dessuten tenker jeg på de i musikkbransjen. Litt sånn useriøs livstil
Anonym bruker Skrevet 28. september 2008 #8 Skrevet 28. september 2008 Utroskap har da ingenting med yrke å gjøre, men moral (eller mangel av sådan).....!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 28. september 2008 #9 Skrevet 28. september 2008 det var vel ikke det som var poenget. Det er jo ingen tvil om at noen yrer er mer belastet enn andre
Anonym bruker Skrevet 28. september 2008 #10 Skrevet 28. september 2008 Flygere, de som reiser mye i jobb.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2008 #11 Skrevet 28. september 2008 de jeg kjenner som har vært utro har hatt følgende yrker flyger musiker bartender x flere sykepleiere x flere lærer men det trenger jo ikke å bety at disse er typiske yrker.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2008 #12 Skrevet 28. september 2008 Kjenner så mange lærere som har forlatt familien sin for å bli sammen med en lærerkollega, at jeg begynner å tro at dette er et belastet yrke.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2008 #13 Skrevet 28. september 2008 Hahaha. Da er det bare for oss å gå hver til sitt i så fall. Min mann er gammel bartender, jobber nå som selger og er utdannet musiker. Jeg har vært bartender i 10 år og har nå begynt å jobbe som selger. Forresten skal du lete lenge etter mindre slicke mennesker enn oss!!
Anonym bruker Skrevet 28. september 2008 #14 Skrevet 28. september 2008 tenker på det som sånn veldig typisk "familiefar" yrke jeg. Lærer altså.. Tror det skjer i de fleste yrker ja men mer i reiseyrker og utelivsbransjen da selvsagt
Anonym bruker Skrevet 28. september 2008 #15 Skrevet 28. september 2008 Legemiddelkonsulenter Eiendomskonsulenter Leger / Kirurger ( på sykehus ) Selgere generelt. Det sies at St.Olav`s hospital er Norges største horehus. Jeg vet med sikkerhet at flere av overlegene der har vært utro så det rekker , å er rett så det er på knullebesøk på omkledningsrommene/hvilerommene med både sekretærer og sykepleiere :-)
Anonym bruker Skrevet 28. september 2008 #16 Skrevet 28. september 2008 Selgere.. Huttetu. Min mann er desverre selger. Det er kick-off, middager, sleiking på rygger, dyre drinker og pjatt fra ende til annen. Jeg er glad i mannen min. Ikke misforstå. Men salgsyrket har jeg mistet TOTALT respekten for. Etter min mening er smøring og "slick" en form for korrupsjon. Det går kun på nettverksbygging, bekjentskaper, spanting og fint lite på hvor dyktig og smilende du er mellom 8-16.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå