Anonym bruker Skrevet 28. september 2008 #1 Skrevet 28. september 2008 Dere andre som også har babyer som har hatt blodig slim i avføringen, har dere funnet ut hva dette kom av? Vært hos lege? Fått svar? Behandling? Min lille gutt har hatt blod i avføringen noen ganger, ikke mye, men er jo blod......blodig slim i avføringen. Har tatt det opp hos helsesøster, har vært til lege, og har levert inn avføringsprøve der, men ikke fått svar på denne ennå - skal ringe i morgen. Saken er den at nå var det altså blod igjen....men denne gangen var det mer blod, og var i grunnen ikke noe avføring å snakke om, kun blodig slim. Er så redd nå, noen av dere som har opplevd det samme som vet hva dette kan komme av??
You can call me Dårris Skrevet 28. september 2008 #2 Skrevet 28. september 2008 Kan det være en eller annen form for melkeallergi (eller andre allergier forsåvidt)?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå