Gå til innhold

Noen med erfaring ang ammaljunga vogn (kombi)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å kjøpe emmaljunga vogn. + og -med disse vognene. vil gjerne ha så mange tilbakemeldinger som mulig.

Takk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kjøpte en emmaljung duo vogen i 2002 og  var kjempe fornøyd, angret ikke en dag på at vi valgte den vognen, venter nå en ny liten i januar og gleder meg nesten til å pakke frem den vognen vi kjøpte i 2002 :-)

Skrevet

Vi kjøpte Emmaljunga City Cross med City Bag i 2007. Er kjempefornøyd med vogna. Har alltid syntes Emmaljunga vognene er fine og endte opp med nettopp denne modellen fordi den passet inn i bilen (Volvo V50), faktisk begge veier. Den er lett og god å trille, også på grusveier og vinterføre. Brukte bagen i 5,5mnd, da ble gutten for lang samtidig som han ville sitte litt opp. Bagen er kjempelett og kan fint bæres med baby oppi. Totalt sett veier den heller ikke mye. Endte med keisersnitt, så det med vekta var et stort pluss :)

Skrevet

Har Emmaljunga Edge Duo Combi, og er KJEMPEfornøyd med den ! :)

+

stor og god bag (fikk barn okt), god plass til stor tykk pose!

lufting bakpå kalesjen, veldig greitt mot varmere tider

lun og god bag, stor kalesje

solskjerm

lufting i bunnen på bagen

integrert myggnetting i kalesjen, praktisk om man er distre, som meg;)

lufthjul, super støtdemping! (har sportsunderstellet)

stødig og god vogn, kan ikke se for meg at NOE kan få den til å velte;)

enkel å slå sammen/slå opp

integrerte seler i sportsvogndelen

vendbar sportsvogndel

supergod å trille, på alle underlag !!!

enkelt å justere lengden på 'håndtaket'

-

vogna er litt tung å løfte inn/ut av bil o.l...men, går helt greitt;)

kunne vært håndbrems, siden vogna er såpass tung

litt stor å 'klumsete' på kjøpesentre o.l... grett å ha ei lita tralle xtra..

Skrevet

jeg har kjøpt emmaljunga medial (tror jeg det het)...

den ser kjempebra ut. tenkte først på teutonia prestige, men glad jeg tok denne i stedet..

den er større bag, god plass i sportsvognen, integrert myggnetting, god å trille å lett! +++

Skrevet

Kjøpte Emmaljunga Sport Kombi i 2006, og den har vært problemfri. Den har ekstra lang bag, og det var flott for jeg trodde jeg kunne få en lang slamp. Nå fikk jeg en bitteliten mini som sikkert kunne liggi i den laaange baggen mye lenger.

Jeg ble anbefalt kombi av de i butikken fordi jeg er litt liten av vekst, og kombi skal visstnok være enklere å håndtere enn duo. Aner ikke om det stemmer altså. Den har teleskopstyre som fungerer veldig bra hvis det er høydeforskjell mellom "sjåførene".

Ellers er vel emmaljunga ikke blant de "raskeste" vognene, den er vel midt på treet sånn sett. Og de er ganske dyre. Men kan allikevel anbefale de. Men stelleveska- den var bånn i bøtta!! STYR UNNA :-D

Skrevet

Vi har kjøpt/bestillt Edge Duo Kombi vognen. Kom frem til at det var den eneste vi begge ville ha, etter en del lesing og en tur på Reflex å prøvekjørt en del av vognene der. Kjøpt med bilsete også. Er greit siden det er litt høydeforskjell på megog min kjære, så vi syns reguleringen var grei. Håper den ikke blir alt for stor, siden vi skal flytte inn i en liten Sandviken leilighet =)

Skrevet

Forrige helg kjøpte jeg Emmaljunga Monidal 2009 mod. Nydelig å se på og kjempe bra vogn, angrer ikke e sekund. Er litt tung inn og ut av bilen men er ikke noe problem:)

Skrevet

Vi har en Emmaljunga Edge Duo Combi og den er vi KJEMPE fornøyde med. Har en 07-modell som vi kjøpte til vårt første barn og det er den vi skal bruke nå også. Hun er født i desember og det var helt genialt med så stor plass til ullpose og dyne. Blir nok like bra nå med januarbaby... :-)

Den er litt tung, men jeg vil likevel anbefale den! :-)

Skrevet

Hei!

Vi har nettop kjøpt emmaljunga duo edge med klassisk understell. Det klassiske understellet er lettere og litt smalere enn sports understellet. Ellers bruker man jo samme bag og sportsvogndel på begge understellene.

Vi har vært rundt og prøvd alt mulig rart av vogner. Høyden var viktig for han da han har vond rygg og mange vogner blir litt lave slik at han må bøye seg litt når han triller.

En annen ting som var viktig, var at bagen er stor da vi får vinterbaby.

Alt jeg har hørt om denne vognen er + bortsett fra vekten. Mange syns denne er litt tung, men jeg har personlig ikke noe problem med å lette vognen inn og ut av bilen. Ei heller er trilling oppover noe problem. Vi skal kjøpe en lettere sportsvogn når ungen blir stor nok til å sitte i en slik en.

Tips: Nå er 09 modellene i eller på vei til buttikkene. Dvs at om du skal kjøpe ny vogn, er muligheten stor for å få 08 modellen til redusert pris.. :)

(kjøpte vår brukt på finn. 2004 mod)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...