Gå til innhold

Var på XXL i går....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle egentlig bare kjøpe en tursekk til minstesnupp... Men endte også med vekter og en stepp til mor.... Har nemlig meldt meg inn på exerto.no...

Har trent lit på elexia tidligere, men fikk liksom aldri tid til å dra dit... Så håper jeg nå blir flinkere til å trene hjemme da?????:-)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er så greit å trene når det er noe på tv'en jeg hadde hatt skikkelig lyst å se, synes jeg :-) to fluer i en smekk!

lykke til med treningen - det der kommer du å fikse kjapt og elegant :-)

Skrevet

Det er stilig å gå for hjemmetrening. I mitt hode er det kun mennesker med uhyre godt utviklet selvdisiplin som klarer det, og selvdidiplin er noe jeg lengter etter!

Lykke til Ronja. Av og til angrer man på at man gikk inn i en butikk eller????? ;-))

Skrevet

Lykke til med treningen! Høres spennende ut med den internettsiden. Har aldri hørt om den før, men var så vidt innom internettsiden nå.

Kjøpte et par aerobic-filmer da jeg var yngre. Egentlig ganske morsomt, men da bodde jeg sånn til at jeg syntes jeg måtte trekke ned gardinene hver gang jeg skulle trene :-) Nå har jeg en sånn stue som egner seg til trening, ingen innsyn fra noen av naboene...

Men, jeg er jo medlem på Elixia, så skal prøve å komme meg av gårde dit litt oftere. Var der forresten på lørdagen, litt stolt av meg selv da!

Skrevet

Jeg måtte også sjekke ut den siden såvidt... Kan jeg spørre Ronja: Har du hatt sånn 14 dagers prøvetid og funnet ut at du greier å få det til,- eller er du i "prøvefase" ennå????

Jeg spør fordi jeg syns alltid at slik trening må være mye bedre enn å få tid til å komme seg ut av huset og ned på treningssenteret,- her kan man jo gjøre det når som helst, og uten barnevakt. Men jeg tviler vel litt på egen viljestyrke og har litt behov for å høre om noen som faktisk klarer å få dette til. Hvis du kan fortelle meg at det funker er jeg et skritt nærmere jeg også, - nemlig :-)

Skrevet

PÅ XXL finner jeg enten masse nyttig eller ingenting, men jeg har hedigvis(!) aldri rotet meg inn avdelingen for treningsutstyr :o)

Fikk derimot en romaskin i 40 års presang og den har barna vært glade i!

Fikk ikke sett så mye på den nettsiden din herfra jobben. Å ha så mye selvdisiplin at jeg klarer å sette av tid for trening har jeg måttet erkjenne at jeg ikke har. Lykke til med step og trening :o)

Klæm fra

Skrevet

Må le; jeg har arvet et apparat til å tråkke seg sprek & lekker på.....Har prøvd. men duverden så slitsomt. -og så kjedelig....Hva om vi møttes med duppedittene våre å gjorde det sammen...ops; da ville det blitt som et treningsstudio! ÆH....

Men lykke til Ronja,- og dere andre! Jeg ble litt motivert til å tråkke litt nå...skal bare på senvakt først...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...