hund&barn@fullrulle Skrevet 28. september 2008 #1 Skrevet 28. september 2008 Jeg MÅ ha en ordentlig shampoo og balsam for klør ihjel i hodebunn. Tenkte kjøpe på lookfantastic.com.... Hva anbefaler dere damer? Noe annet der inne som er et must have da?
Eve Dallas Skrevet 28. september 2008 #2 Skrevet 28. september 2008 Du må nok bare prøve deg frem, men velg alltid en shampoo for sensitiv hodebunn. Å ha en flaske flass shampoo er glimrende, bruk den av og til i stedet for den vanlige du pleier å bruke.
Gjest Skrevet 28. september 2008 #3 Skrevet 28. september 2008 Min personlige erfaring er at det eneste som hjelper er Bio+ sjampo. Vet ikke om du finner den på lookfantastic.com....?... Har prøvd endel andre fra frisøren, men ingenting er like bra som Bio+. I perioder (gjerne når hodebunnen er ille fordi jeg har brukt andre sjampoer over lengre tid) så bruker jeg bare Bio+, kanskje i en fjorten dagers periode eller noe. Når jeg er "flink" så bruker jeg vanlig sjampo fra frisøren til daglig, og forebygger den tørre hodebunnen med å bruke Bio+ kanskje hver 3 - 4 vask.... Ja....hmm.. dette ble nok litt mer enn du spurt om men...hehe ;o)
LittleMissCandy Noah08+Spire<3 Skrevet 28. september 2008 #4 Skrevet 28. september 2008 Bruk head and shoulders, jeg har ømfintlig hodebunn og den funker på meg.
Mrs. Bouquet Skrevet 28. september 2008 #5 Skrevet 28. september 2008 Syns fungoral som fås kjøpt på apoteket er den som fungerer best. Bruker du den slik det står på flaska som en kur forsvinner problemet helt for lange tider framover. Denne bruker du 2 ganger i uka i 2 uker i tillegg til vanlige produkter du bruker, så ingenting i veien for at du kan kjøpe deg noe på lookfantastic i tillegg.
hund&barn@fullrulle Skrevet 28. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 28. september 2008 Takk takk alle sammen. Da skal jeg prøve noe av det dere sier
Gjest Skrevet 28. september 2008 #7 Skrevet 28. september 2008 Jeg skriver under på denne! Har aldri vært plaget med tørr hodebunn før jeg ble gravid. Kjøpte denne og den funka etter et par behandlinger :-)
Isilra Skrevet 28. september 2008 #8 Skrevet 28. september 2008 Fructis sin synes jeg funk er bra på det Venninna mi har plager med eksem i hodebunnen, og denne shampoen er nesten den eneste som funker for henne
hund&barn@fullrulle Skrevet 28. september 2008 Forfatter #9 Skrevet 28. september 2008 Den tåler jeg i allefall ikke... Har satt ei frisørvenninne på saken også, og leser om produktene deres
Gjest Trollbundet Skrevet 28. september 2008 #10 Skrevet 28. september 2008 Head and shoulders er god ja:),og nå selger de balsam til også,og den er helt nydelig:).god lukt også. Så den anbefaler jeg:)
Gjest Skrevet 28. september 2008 #11 Skrevet 28. september 2008 jeg tror det er veldig individuelt hva som funker. hvorfor klør du? er det eksem, flass eller psoriasis? eller bare tørr hodebunn? jeg har et lite snev av psoriasis, og det som hjalp til slutt, var head and shoulders. all kløen og flassingen forsvant. h&s er imidlertid en billigshampo, og kvaliteten er ærlig talt ikke så god utenom at den er fantastisk mot kløe. etter at jeg hadde brukt den en stund, ble håret mitt skikkelig fett og rart, og shampoen la seg som et belegg og lot seg ikke skylle eller vaske ut. helt tilfeldig kom jeg på at jeg hadde brukt body shop sin shampo mot flass tidligere. den heter ginger anti-dandruff og fungerer helt glimrende. jeg vasker håret med h&s et par ganger i måneden, men sikkert mer av overtro enn fordi det er nødvendig. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå