Gå til innhold

Denne gang gjorde jeg ALT riktig.....!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og da mener jeg:: tok noen superslurker med hostesaft, stresset ned, heiv innpå med grapefruitjucie, vitaminer, lot mannen "spare" seg så det skulle bli skikkelig sprut dagen før el, strevvde som en helt for å få orgasme, ja både før og etter samleiet, og sex enda en gang etter der igjen.. beina opp i 40 minutter,.. ja, hva tror dere?

BLÆÆÆÆ... jeg GIR opp.. skjønner ikke hva jeg gjør gaaalt.. har ett barn fra før som klaffet på første runde. nå har jeg ny mann og jeg er forsatt under 30 (SÅVIDT)... begynner jeg å bli for gammel eller?? IKM på tirsdag, men testet i dag tidlig, hadde slått ut da. Testet svakt svakt positivt fem dager før med førstemann. Puppesprengen er på vei tilbake, og for meg er det bare et tegn på at mensen kommer. Begynner å føle meg som et ubrukelig verpeemne. Og sommerbabyopplegget går i dass.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen til klubben..... var jeg nesten tenkt å si!

Du er jo bare i 3. pp, kjære du :-) Du må ikke føle deg ubrukelig ennå! De fleste bruker litt mer enn 1. pp, også selv om et tidligere barn satt på første forsøk. Og du er heller ikke for gammel.

Av og til gjør man ALT rett, og ingenting stemmer likevel. Jeg skjønner godt hva du mener. For man hører om "mirakelkurer" som funker på "alle" her inne. Og believe me, jeg har prøvd alle.. Men du har jo fått en liten allerede, så sannsynligheten er stor for at du kan få minst èn til :-)

Bare få ut frustrasjonen, så hiver du deg med nytt mot inn i en ny pp! Det er jo ganske greit, hva? Å bare kunne kaste seg inn i en ny runde mener jeg.. :-) Så må du tenke på at sannsynligheten blir større for at dere lykkes for hver gang, så neste gang er det kanskje deres tur?

Uansett så må du ha lykke til ;-) Og håper du bli glad og fornøyd igjen! Tenk på alt det positive isteden for det negative :-)

Skrevet

tenke positivt.. slippe å dra på stranden på sommer som nysprukket hvalross.. det er det eneste jeg kommer på akkurat nå :)

føler lissom ikke det er no galt med meg heller.. hatt vært plaget av vanncyster på høyre eggleder som kommer og går (dvs sprekker) og kjenner alltid at eggløsningen er på venstre side. kom av den helvetes hormonspiralen jeg hadde, for noe svinerei. det er det eneste jeg kan komme på som kan være feil med meg.

tok egentlig ut spiralen før sommeren, men prøvde ikke aktivt før etter. fordi jeg hadde så kokketro på at det bare skulle et samleie til og så var det gjort, har til og med skrytt av mine fertille kvaliteter haha.. og vi ville ha en på forsommeren grunnet diverse jobbforhold. men men. den gang ei.

snart sender jeg gubben på spermsjekk! jeg er av den utålmodige typen! takk for svar uansett

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...