nellik-alle gode ting er 3 Skrevet 28. september 2008 #1 Skrevet 28. september 2008 Så kan vi jo holde følge di siste ukene ) Er så spennede å se når disse små velger å kommer. Vi venter spent på når lillegutten melder sin ankomst her ;D Men mer en max 5 uker til er det ikke, heldigvis..!
Bamse&baby+spire*fødeklar* Skrevet 28. september 2008 #2 Skrevet 28. september 2008 har også 21 dager til termin og venter en liten gutt:) så idag er vi vel fødeklare,begge 2;)
2 gutter og 1 jente Skrevet 28. september 2008 #3 Skrevet 28. september 2008 heisann! 21 dager i dag her også ja! Jeg venter også en gutt. Er godt at det nærmer seg slutten nå. skal bli deilig å slippe å ha en diiiger mage i veien hele tiden sånn at jeg kan ligge på gulvet og leke med lillemannen (som jo snart blir storebror) min igjen. Dette er deres første da? Jeg regner med å måtte gå noe over termin denne gangen også, men er langt mere innstilt på det denne gangen enn sist! hvordan er formen deres da?
*tornerose* Skrevet 28. september 2008 #4 Skrevet 28. september 2008 Grattis med 21 dager igjen, en stor milepæl :-D Jeg har 25 dager igjen i dag, så det nærmer seg her oxå :-) Venter også en liten prins :-) Blir en spennende tid fremover :-) Klem fra
*gull ungen* FØDEKLAR!! Skrevet 28. september 2008 #5 Skrevet 28. september 2008 24 dager igjen her..å venter en liten prins...gleder meg vilt til å bli ferdig...
biie Skrevet 28. september 2008 #6 Skrevet 28. september 2008 28 dager igjen, max 6 uker. jeg venter også gutt, og er andregangs fødende. synes magen har blitt såååå stor den siste uka, kan vel ikke vente noe mindre barn denne gangen, førstemann var 4600:)
Gjest Nydelige Christina+HØYGRAVID! Skrevet 28. september 2008 #7 Skrevet 28. september 2008 23 dager igjen, sist gang fikk jeg 14 dager før så jeg er spent! Vet ikke kjønn, og magen har sunket ganske mye..blitt mindre. Gleder meg:)
trekløver<3 har fått 3.jenta Skrevet 28. september 2008 #8 Skrevet 28. september 2008 Hei hei. Jeg har 20 dager igjen til termin! ) Fødeklar!! jippi!!!! Har to termindatoer å forholde meg til, den ene jeg fikk på priv.klinikk er 12.okt, men jeg forholder meg til den jeg fikk på st.olavs som er den 18.okt. Akkurat samme som mensterminen min. Jeg har ei jente på 5 år fra før. Hun kom en uke før termin, så det blir spennende å se hva jenta i magen min bestemmer seg for. ;O) Magemålene er større denne gang, enn hva jeg hadde på samme tid med 1.fødte, men det trenger ikke bety at hun er større...eller tenker å komme før tiden... men blir spennede å se. ;O) Lykke til alle sammen. Artig å ha en tråd hvor vi kan følge hverandre, siden vi har termin nesten helt samtidig. irene
*gull ungen* FØDEKLAR!! Skrevet 28. september 2008 #9 Skrevet 28. september 2008 er 2 gangs fødenede jeg også har en gutt på 21 månder han fikk jeg 3 uker før termin så jeg håper det skjer nå også...venter en gutt til 24 dager igjen
Mamman_til_Adine <3 Skrevet 28. september 2008 #10 Skrevet 28. september 2008 29 dager her :-) Er ikke så veldig utolmodig enda heller. Har begynt å vaske og bake nå, så tiden går litt fortere. Bare gleder meg nå :-)
ChellBell - har født! Skrevet 28. september 2008 #11 Skrevet 28. september 2008 23 dager til termin her! Men 12 dager til lille schnuppis kommer med keisersnitt. Gleder meg helt VILT!!! Jeg er så vanvittig sliten nå med dette gavidstyret og alt det innebærer, så det skal bli så godt å bli meg selv igjen )
cabe- fått gutt nr fire :) Skrevet 28. september 2008 #12 Skrevet 28. september 2008 Akkurat 21 dager her også Masse kynnere, dårlig nattesøvn og kvalme så er egentlig veldig klar for å få det overstått. Men prøver etter beste evne å nyte disse siste dagene siden det er aller siste gang med baby i magen for vår del. Har aldri gått over termin, så statser virkelig på at han kommer i god tid før termin denne lille tassen
temine Skrevet 28. september 2008 #13 Skrevet 28. september 2008 22 dager igjen, tulla kom 22 dager før for snart tre år siden...men denne knerten har visst tenkt å la meg ruge lengre. Ingen tegn på fødsel så langt tror jeg:) Lykke til alle sammen:)
Sina med Sprellings Skrevet 28. september 2008 #15 Skrevet 28. september 2008 Så mange som har termin på samme tida:) Har 24 dager igjen i dag og gleder meg til å kunne si jeg er fødeklar om noen få dager. Førstegangs og venter en liten jente:)
nellik-alle gode ting er 3 Skrevet 28. september 2008 Forfatter #16 Skrevet 28. september 2008 Ja, tenk, nå kan vi kalle oss fødeklare!! Endelig Og jeg måtte jo såklart endre det i nicket da ;o) Er førstgangs jeg, og dette forumet har vært såå nyttig for meg..! Alt jeg har lurt på har jeg funnet svar på her, eller så har jeg spurt og fått svar. Fram til uke 28 hadde jeg et fantastisk svangerskap uten hverken symptomer eller plager ) Så startet det med stigende blodtrykk, og jeg ble 50% sykemeldt. I uke 34 var blodtrykket mitt så høyt og urovekkende at jeg ble 100% sykemeldt med beskjed om å være heelt i ro for å unngå innleggelse. Har siden da hatt 1-2 kontroller i uka for å sjekke om jeg har protein i urin, blitt tatt en rekke blodprøver på og blitt veldig nøye fulgt opp. Er ganske sliten og lei nå, har 3-4 i ødem og kan nesten ikke bøye fingrer og ledd gjør vondt.. Sko passer jeg heller ikke heh. Og gleder meg masse til å ha kroppen min for meg selv igjen ;o) Selv om jeg blir å savne all bevegelse, spark osv - er så koselig jo! Kan sitte i flere timer å følge med på magen, hihi. Bare hååper alt vannet går fort ut etter fødsel sånn at jeg kan gripe ting igjen, bruke ringene mine, andre sko enn turskoene i str.38, gjøre andre ting enn å ligge/sitte i ro osv! Og så må gjerne de 20 kiloene forsvinne raskt også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå