Minnie_Moon Skrevet 28. september 2008 #1 Skrevet 28. september 2008 Negativ test i går. Veldig vondt i korsryggen. Litt småuggen/kvalm. Foreløpig ingen tr, men har ikke sånn syklus man kan stille klokka etter, så kommer den ikke i dag, så kommer den nok en av de nærmeste dagene...
mini85 ♥ vil ha spire ♥ Skrevet 28. september 2008 #2 Skrevet 28. september 2008 hei,hadde ikm i går, neg test da, håper jeg får positiv test en av dagene har ømme pupper,er eneste symptom=) lykke til til deg=)
Venter tålmodig_22.08.11 Skrevet 28. september 2008 #3 Skrevet 28. september 2008 Ikm idag...eller, har syklus som varierer..28-34 dager..så ikke sikkert den kommer i dag. Men har murringer ja. Sjekket og tappen, den er kjempelangt bak og lukket...sånn skal den ikke være før mens i følge pernille...men jeg tror nok tr kommer en av de nærmeste dagene likevel :-/ noen andre som har tappe-tafset?
mini85 ♥ vil ha spire ♥ Skrevet 28. september 2008 #4 Skrevet 28. september 2008 hehe, nei har nok ikke det, skjønner meg ikke helt på det der=) hvordan fungerer det er egentlig da?
Gjest Skrevet 28. september 2008 #5 Skrevet 28. september 2008 Jeg har også IKM i dag, Tr'n min har no vært regelmessig i løpet av dette halvåret,får den mellom 24 og 28 hver mnd og varer i 5 dager! tok en test på fredag og fikk negativ, men er noe inni meg som mener at det ikke helt stemte Merket i går jeg hadde litt mer ømme bryst vorter enn tidligere og kjenner litt smerter (ikke alvorlige smerter) når jeg trykker på livmoren, men mer på høyre siden :\ Har hatt litt plager med halsbrann også men det er vekke no! Nei dette er nervepirrende folkens hehe.. Lykke til, håp på det beste men vær forberedt på det værste ;-)
Venter tålmodig_22.08.11 Skrevet 28. september 2008 #6 Skrevet 28. september 2008 Hehe, er ikke så dreven på d jeg heller...men på pernille.info står d litt om livmortappen...les der
Minnie_Moon Skrevet 28. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 28. september 2008 har kjent litt på tappen, men blir ikke klok... Den var bakovervendt, litt hard og langt ned, nå er den myk og høyt oppe. Klarer ikke å skille mellom åpen og lukket. Synes den er lik hele tiden... Men den er vel sånn den skal være når man skal ha tr...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå