Gå til innhold

Ah..for en deilig høstdag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nyyyydelig vær, sol fra blå himmel så vi dro på en liten skogtur i dag - rett fra huset :o) Så deilig å bo i skogkanten! Far hang på seg babybjørnen, og minsten oppi, eldste fikk på gummibukse og støvler (vått i skogen..) og vi trasket av gårde.

Mannen min stoppet et stykke inn i skogen, snudde seg mot meg og eldste som kom traskende litt etter, og sa "to altså..." og smilte.."vi har to barn, to nydelige barn". Og så ga han meg et kyss og så smilende på meg og jentene.

Åh...så heldig jeg er som etter snart 8 år sammen med ham fortsatt får sommerfugler i magen av han. Jeg har akkurat det livet jeg vil ha, og med en sånn deilig dag som i dag, så blir det ikke bedre!

Akkurat nå er eldste hos tante og onkel mens mannen er på jobb noen timer, minsten sover ute i vogna og jeg har fått vasket gulv og tørket støv. Så skal vi alle bort til tante og onkel når han er tilbake. Har en fin dag i dag jeg :o)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra - blir nesten rørt av å lese innlegget ditt!! Kos deg videre:-)

Er enig i at dette har vært en nydelig dag. Det finnes vel knapt noe finere enn en solrik høstdag med alle sine fine farger.

Skrevet

Ble kanskje litt dumt skrevet, men mannen min er sånn som av og til bare kan se på jentene våre, og tenke litt sånn "du - vi har TO altså!..." han syns det er så moro å være pappa, og kommenterer dette stadig vekk, hehe. Litt internt kanskje, men ville bare skrive det :o)

Nei, helt enig med deg: Fine høstdager er det vakreste som finnes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...