Gå til innhold

nybakt mamma trenger "sovehjelp" for lillegutt!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Lille vennen min vil ikke sove verken i senga si eller i vogna på dagtid, så enden på visa er at jeg sitter med han på armen til mannen min kommer av jobb og kan ta over. Hvis jeg legger han i vogna går det toppen en halv time, så våkner han og gråter.

 

Blir så sliten og lei meg siden dagene kun består av dette, får han ikke til å sove når vi triller tur heller, da bare gråter han:(

Har sjekket at bleien er tørr, han er mett i magen og har fått opp rapen, så tror ikke det er noe slikt som plager han.

 

Har noen gode råd til meg???

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, akupunktur!!!

Min babis har kolikk, og har et enormt behov for å bli båret. Akupunktur og fotsone har virkelig hjulpet. Prøv det, du taper ingen ting!!!!

 

Vet åssen du har det, helt forferdelig. Det eneste stedet hun sover er i bilen. Legger jeg henne over i vognen da, må jeg jeg gå tur for at hun skal klare å sove. Står den helt stille våkner hun. Akkurat nå sover hun faktisk, men da måtte jeg først ta henne i bilen (mens jeg leverte storebror i bhg), og nå sovnet hun i vognen, men jeg må ha verandadøra åpen, med radioen ganske høyt på, da sover hun. Men lukker jeg døra, blir det helt stille. Da våknet hun!! Så her sitter jeg å fryyyyyser...brr....

 

Lykke til kjære deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...