Gå til innhold

Gravid igjen etter fødsel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her inne som har blitt gravide veldig kort tid etter en fødsel? Hvor tidlig er det egentlig mulig at eggløsning settr igang igjen etter en fødsel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Venninnen min ble gravid igjen 6 uker etter fødsel. Hun ammet ikke. Kjenner ingen flere enn henne som har fått det til så tidlig.

Det sies at fullamming skal virke veldig preventivt de første 6 mnd etter fødsel så sant du kun gir morsmelk, ammer også på natten og du ikke har fått igjen mensen. Men helt 100% er ikke denne "metoden".

Skrevet

Jeg ble gravid etter 9 mnd. Men jeg kunne nok blitt det tidligere hvis jeg ikke hadde gått på piller. Men føl deg ikke for trygg.. Vet jo om søskenpar som er født på samme året (januar og desember).

Skrevet

nei, jeg har ingen planer om å bli gravid igjen den første uka :) Lurte bare på om det er noen her inne som har fått seg en skikkelig overraskelse med å bli gravid igjen nesten med en gang etter en fødsel.

Skrevet

min tante blr gravid en mnd etter fødselen. skiller 10 mnd mellom de.

Skrevet

OY, var det planlagt å få to barn så tett?

Skrevet

Jeg ble gravid ca 3 mnd etter fødsel. Hadde da hatt en menstruasjon etter fødselen, men fullammet, også flere ganger om natta. Det var ikke helt planlagt og kom som et sjokk! Trodde ikke det var mulig å bli gravid så fort, kanskje veldig naivt :) Men nå er det selvfølgelig kjempekoselig, guttene er 3 og 4 år og har fødselsdag på samme dato med akkurat 1 år imellom....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...