♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 28. september 2008 #1 Skrevet 28. september 2008 Jeg var hjemme hos min mor og søstra mi har fått seg hamster... Jeg hadde den på fanget og den beit meg i fingeren, ikke så mye men den beit såpass at jeg begynte å blø, men det var som å ta en blod prøve på legekontoret! Noen som vet om det er farlig???
Mamman til Mia Camilia Skrevet 28. september 2008 #2 Skrevet 28. september 2008 Vil neppe tro det er noe farlig.. Jeg har både ørkenrotter, hund (13 månder, så er veldig leken) Og kjøresten har katt.
Gjest Skrevet 28. september 2008 #3 Skrevet 28. september 2008 hei:) har selv en hetterotte, og den har bitt mange ganger.. for og si det fint;) hehe.. men vil ikke tro det er noe farlig nei:) alle små dyr som hamstere, rotter ,kaniner osv går igjennom en helsesjekk før di blir solgt.. så di har ikke noen smitte som kan være farlig i seg selv:) Så lenge man trykker ut litt blod fra bittet, og renser det med pyrisept eller holder det under vann, får og fjerne bakterier så går det nok bra:) er vell helst bæsjen man ikke skal fingre så masse med når man er gravid
LilleLine_ Skrevet 28. september 2008 #4 Skrevet 28. september 2008 Du nevner katt... Man skal IKKE holde på med å skifte katte do ol. mens man er gravid. Man skal alltid vaske seg godt etter man har koset med katter. Pga de har noen bakterier.. Ellers så er det greit med andre dyr,, har ikke hørt noe mer enn det..
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 28. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. september 2008 Fikk beskjed at så lenge jeg hadde stivkrampe sprøyte så var det ikke noe farlig. Og jeg fikk ny stivkrampe sprøyte føre vi dro til thailand i fjor så jeg kunne slappe av..... Mann min ringte sin mor, og hu sa det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå