*Timulia* Skrevet 28. september 2008 #1 Skrevet 28. september 2008 .....ta dere råd og tid til å gå i en skikkelig undertøysforretning og få tatt mål og kjøp en skikkelig BH. Fikk skikkelig aha-opplevelse når jeg gjorde det på fredag! for det første skal jeg ha en cup større og et hakk mindre rundt enn det jeg har trodd (ikke rart de har hoppa ut?), og med en skikkelig god (og JA, litt dyr) BH fikk jeg jo faktisk DEN "bysten" igjen!!! Verdt penga uten tvil!
1 blå, 1 rosa & 1 Engel Skrevet 28. september 2008 #2 Skrevet 28. september 2008 Signerer denne! Jeg kjøper kun bh'er på undertøysforretning, lar heller være å kjøpe så mye undertøy... :-) Det er absolutt verdt pengene!
meg & to små vampyrer Skrevet 28. september 2008 #3 Skrevet 28. september 2008 Uff. Blir deppa av slikt, eneste for meg med de slappeste minste puppene i verden er jo ekstra polstring. Og det er ikke jeg interessert i.
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 28. september 2008 #4 Skrevet 28. september 2008 Holder meg også til å betale litt mer for kvalitet, som faktisk holder puppa på plass.. Synes egentlig ikke at det blir mye dyere, de bh'ene holder jo mye lengre enn H&M-crapet..
Gjest det spirer og gror - FØDEKLAAR Skrevet 28. september 2008 #5 Skrevet 28. september 2008 jeg sverger til den XLNT serien de har hos KappAhl.. alle mine bh`er er derfra og de er billige også =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå