Anonym bruker Skrevet 28. september 2008 #1 Skrevet 28. september 2008 Ville dere gjort det? Er sykepleier og har ei jente på snart et år. Nå har vi snart lyst å prøve igjen. Men så synes jeg det er ekkelt å skulle komme på jobb å si at jeg er gravid igjen ettersom mange er sykemeldte og andre er ute i permisjon. Har litt lyst å ha to tette for å gjøre oss litt ferdig med denne småbarnsalderen. Har jo våkenetter, så hvorfor ikke bare hoppe i det og ta alt på en gang. Hadde dere tatt hensyn til jobben i ei slik vurdering???? Hadde andre spurt meg ville jeg nok sagt nei....men lettere sagt enn gjort. føler at jeg gjør meg upopulær.
Mrs. Bouquet Skrevet 28. september 2008 #2 Skrevet 28. september 2008 Nei, det hadde jeg ikke brydd meg med i det hele tatt. Sjeldent man blir tatt særlig hensyn til den andre veien når man har en jobb som sykepleier, så ingen vits å tenke på det en gang.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2008 #3 Skrevet 28. september 2008 takk for svar. du har helt rett!
Chiquita Bananas Skrevet 28. september 2008 #4 Skrevet 28. september 2008 Helt riktig !! Er sjeldent jobben takker deg for at du stiller opp ekstra. Begynte på jobb en uke tidligere enn jeg burde etter en lungebetennelse fordi jeg følte meg til bry - og ga beskjed at jeg måtte ta det litt med ro første uka. Noe legen sa til meg siden jeg ville tilbake. Ble kasta rett inn i et helvete med 12 t vakter hver dag i juli - da jeg også fant ut at jeg var gravid. Så det ødela kun for meg - da jeg endelig skulle på ferie måneden etter så var jeg så utkjørt og brukte hele ferien på å være dårlig og sliten og kjefte på alle fordi jeg ikke var opplagt. Har ikke hørt takk for at jeg trådde til og holdt skipet oppe, mens lederne var på ferie - på likt !!!
Ei_tulle_med_øyne_blå:-) Skrevet 30. september 2008 #5 Skrevet 30. september 2008 Nei nei og atter nei. Du skal ikke ta hensyn til noen andre enn din egen familie når det gjelder en graviditet! Lykke til:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå