Gjest Skrevet 28. september 2008 #1 Skrevet 28. september 2008 Ser det er en del innlegg om jul her inne- noe som passer et julemenneske som meg helt perfekt:-) Er nå begynt med julegavene, men er gått helt tom for ideer. Kan ikke dere skrive hva dere hadde blitt glad for å få i gave. Både av personlige ting og annet. Smaken er jo som kjent som baken...Kanskje dere gir meg masse inspirasjon til å bruke barnetrygda i dagene som kommer...hehe:-)
Gjest det spirer og gror - FØDEKLAAR Skrevet 28. september 2008 #2 Skrevet 28. september 2008 jeg hater å svare på hva jeg ønsker meg.. hehe.. men blir veldig glad når jeg får bilder av tantebarn og sånn.. er veldig glad i bilder.. =) ellers blir jeg glad når jeg får duker i alle størrelser og former, så lenge det er farger jeg liker.. =) kjøkkenting er også knall å få.. =)
Silvia Skrevet 28. september 2008 #3 Skrevet 28. september 2008 Hadde blitt mest glad for: Praktiske ting til barna mine som: Uteklær, bilseter osv Reiser: f.eks hotellweekend Gavekort på barnepass:) Vin og kanskje noe spiselig til Godteri (gjerne hjemmelaga)
Gjest det spirer og gror - FØDEKLAAR Skrevet 28. september 2008 #4 Skrevet 28. september 2008 oijj.. bare dyre gaver det da... :-p bortsett fra vin kanskje.. jeg har ikke råd til å kjøpe et bilsete til noen..
Gjest Skrevet 28. september 2008 #5 Skrevet 28. september 2008 blir dere mest glad for persolige gaver eller fek ting til hust?? Hva syns dere om å få -spill -dusjsåper -sokker -skåler ol til godteri/salat ..bare lurer. Sliter litt i år, ja! P.S: hvilken prisklasse til familie/gode venner? Vil ha masse masse svar:-))
jente og gutt Skrevet 28. september 2008 #6 Skrevet 28. september 2008 Gavekort på fotpleie. Scrapbook kalender med barna. hjemmelaget syltetøy, kake, godteri el. Hjemmestrikket skjerf, votter lue. kinobilletter og barnepass. Gavekort på middag hos noen. Husvask, vindusvask el. Kanskje ikke så spennende, men ting jeg hadde blitt glad for.
Gjest det spirer og gror - FØDEKLAAR Skrevet 28. september 2008 #7 Skrevet 28. september 2008 jeg betalte 75 kroner for å forstørre 8 bilder av mini i str. 15*21cm mange billige gaver.. =) dusjsåper HATER jeg, men det er jo meg da.. blir som regel glad for alt jeg får.. alt det du fåreslår er fine gaver.. jeg bestemmer meg aldri for hvor mye jeg skal bruke, prøver å holde kostnadene så langt nede som mulig hvert år. men bruker kanskje mest på samboer og barna.. en 1000lapp kanskje..
*Timulia* Skrevet 28. september 2008 #8 Skrevet 28. september 2008 Blir glad for alt du nevner der unntatt skåler til godteri o.l., det har jeg nemlig så masse av! Ikke sikkert alle har det da..... Blir ellers glad for alt av forbruksting til både meg og barna! Såper, sokker, lys, spiselig/drikkende, votter, servietter, osv osv. Og selvsagt hjemmelagede ting!
fruktfat Skrevet 28. september 2008 #9 Skrevet 28. september 2008 Lys og servietter Abonnement på avis eller blad (Pondus er ikke så dyrt, feks) CD-gavekort Ett år fikk jeg ei spekeskinke, det var stas! Konfekt Ullsokker
*Timulia* Skrevet 28. september 2008 #10 Skrevet 28. september 2008 Kom på at jeg hadde blitt kjempeglad for gavekort på "hendelser" fra både venner og familie. Barnepass, kafèturer, middager (gjerne invitert hjem altså, ikke absolutt spandert på ute), en tur i skogen, kinotur osv.... Mannen min har de siste årene kjøpt teaterbilletter til oss, med avtalt barnepass. Suuuuuper gave!!!!
Gjest Skrevet 28. september 2008 #11 Skrevet 28. september 2008 Flotters:-)) Her var MANGE supre tips..
Silvia Skrevet 28. september 2008 #12 Skrevet 28. september 2008 Hadde blitt veldig glad for spill og sokker. Hadde blitt glad for dusjsåpe, hvis det var det ene merket jeg bruker. Har så mange skåler, at det hadde jeg ikke blitt glad for. Ser at jeg kom med noen dyre ønsker over. Skrev bare det jeg kom på i øyeblikket som jeg ville blitt glad for. Signerer de som ønsker seg opplevelser. Kino-/teaterbilletter er knall å få. Barnepass er jo gratis:) Jeg er ikke opptatt av at gaver skal være dyre altså. Men jeg er ganske opptatt av at de jeg gir gave til skal bli glad for gaven. Gir ikke ting bare for å gi noe liksom. I fjor betalte jeg 70 kr for gave til bestevenninna mi. Skjerf (på salg), fordi hun ønsket seg det. Prøver å spørre hva folk ønsker seg. Samboeren min ville ha en dvdsamling til ca 700 kr og fikk det. I år kan det godt hende han får noe billigere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå