*mamma t mathea - *fødeklar* Skrevet 28. september 2008 #1 Skrevet 28. september 2008 http://www.klikk.no/helse/barn/article333247.ece
*Timulia* Skrevet 28. september 2008 #2 Skrevet 28. september 2008 Oi! Shit! takk skal du ha! ikke lett det her altså. har spist masse av den yoghurten selv!!! Dattera mi har sikkert fått en og annen hu og, men ikke nå lenger nei!
LapScouse Skrevet 28. september 2008 #3 Skrevet 28. september 2008 Jeg er så glad folk begynner å bli mer bevisst på aspartam... Selv har jeg ungått det til den store gullmedaljen siden 2001, og vært litt formanende ovenfor venner og bekjente som bare ser rart på meg- men nå er det jo i nyhetene og alt, og folk har fått det med seg så hipp horrah...! Aspartam.., det er fa'li det.
Gjest Skrevet 28. september 2008 #4 Skrevet 28. september 2008 Det bør jo ikke være helt ukjent at man bør holde barn, under tre år, unna kunstig søtstoff. Når det er sagt så mener jeg personlig at man i det store og hele bør holde alle barn (og egentlig også voksne) unna kunstig søtstoff. Jeg sliter feks med å finne en vanlig saft som ikke inneholder sucralose eller aspartan. Alt er jo nå tilsatt kunstig søtstoff for å komme unna det "O store og skumle sukkermonsteret" Greit nok at mye sukker ikke er heldig, men sukker er nå tross alt et naturlig produkt som kroppen kan kjenne igjen og vet hvordan den skal reagere på. Da er det verre med de kjemisk fremstilte kunstige søtstoffene..... Fint at noen opplyser om dette )
~sjiraff~ Skrevet 28. september 2008 #6 Skrevet 28. september 2008 Gir ikke barna mine kunstig søtning. Trodde de fleste var klar over farene med dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå