Gå til innhold

Er Varmt boblebad skadelig ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på spatur med jobben til neste helg. Er 18 uker på vei, og lurer på om det er noen som har erfaring med boblebad og graviditet. Kan varmen være skadelig ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei. tror nok ikke det er skadelig. har selv tatt boblebad og jeg er veldig glad i varmt vann. problemet kan var at det er fler bakterier og det er lettere for å få urinveis .in.

Skrevet

Du skal være oppmerksom på at det er høy trivselsfaktor for bakterier i et boblebad, og at babyen din inne i din mage blir forferdelig varm om du sitter for lenge i et boblebad. Det er ikke bra for fosteret.

På den annen side sett er det noe som heter "alt med måte" og om du vasker deg godt etterpå og passer på å ikke sitte så altfor lenge går det nok bra =)

Jeg for min del er så varm for tiden at bare ordet "boblebad" får meg til å svette *puh*

Skrevet

Boblebad er ikke farlig, men man skal være litt forsiktige med offentlige boblebad, da det kryr av bakterier der!

Skrevet

I tillegg til bakterier i et offentlig boblebad, kan gravide få plutselige blodtrykksfall av varmen, så ville nok vært forsiktig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...