babyklar er lykkelig :) Skrevet 28. september 2008 #1 Skrevet 28. september 2008 Hei.lurer på hva IKM er?
<3 N & M <3 Skrevet 28. september 2008 #2 Skrevet 28. september 2008 ikm= ikke kommende mensen. altså den dagen man forventer mensen og ikke vil den skal komme:) står masse ordforklaringer på tips listen som skal ligge her på første siden.
babyklar er lykkelig :) Skrevet 28. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. september 2008 ok.men hvordan kan man da på forhånd vite at man skal ha IKM i uke 42? Mener dere da at det er da dere skal ha mensen dersom dere ikke er gravid? Og selvfølgelig håper ikke skal komme?
<3 N & M <3 Skrevet 28. september 2008 #4 Skrevet 28. september 2008 ja som f.eks hvis jeg hadde mensen sist gang 22 september og har vanlig syklus lenge på 28 dager så er IKM for meg neste gang 20 oktober i uke 43:) men den håper jeg jo at ikke skal komme, siden vi prøver og derfor blir det kalt IKM:) var det bedre forklart ?
babyklar er lykkelig :) Skrevet 28. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. september 2008 jepp,tusen takk:) Så siden jeg ikke har regelmessig syklus, får jeg bare gå ut fra 28 dager? dvs at når siste mens var 16.sept så blir ikm 14.okt ? Får gå ut fra det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå