Gå til innhold

Malt = luftsmerter?? (samme som på skravle)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta vår får nesten bare mme nå. En dag fikk hun hard avføring og da hadde jeg malt i melka hennes. Har brukt det et par dager og avføringa har blitt normal igjen. Men, det virker som hun har fått mer mageknip.

Kan det være malten som gjør det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA! det er malten! Jeg gav også malt i mme til jenta mi en stund der hun var hard i magen, men aldri mer! Hun hadde så masse luft i magen, å så VONDE promper... hun grein hver gang hun prompa stakkars, Hørte selv at d hørtes vondt ut...

Skrevet

Hva kan man da gi mot hard mage?

Skrevet

Ja, vi kutta ut vi å! Skal aldri gi henne det igjen!

Hun har forresten ikke vært plaget med hard avføring etterpå, heldigvis!

Skrevet

Seriøst?? er det derfor min har mageknipe og vond lukt i prompene?

Har faktisk ikke tenkt på det...han får jo malt på hver flaske,...

Skrevet

legen anbefalte meg å gi 4-6ml duphralac i melken pr. døgn. (oppi 1 flaske i døgnet) det har hjulpet på avføringen,nå er den ikke hard lengre,og hun har ikke vært plaget med smerter av den heller

Skrevet

vi fikk beskjed av kiropraktoret om å slutte helt med malt og alt og bare bruke vanlig nan. Men skulle få tarmene opp å gå igjen og ta melkesyre pulver til barn.... 1 uke eller 2... Vi gjorde det hver dag i 2 uker, og han er kjempe fin.. sliter litt med vondt etter prompene ennå, men det er lite!!!

Nå var det mange andre årsaker til å slutte med malt da.....

Kjøp melkesyre pulver på helsekost og prøv det 1-2 uker, det skader aldeles ikke...... Det hjelper;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...