Gå til innhold

Da klarte han det da :o((


*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du virkelig at han ikke har fått sin straff nå?

 

Han var psykisk syk og handlet på en måte som et friskt menneske ikke ville ha gjort.

 

Usmakelig innlegg!

Skrevet

min mor tok sitt eget liv for 6 mnd siden.

ikke kom her og si at han ikke fikk straffen sin....når en person gjør noe sånt så har en det så horribelt fælt at ingen kan tenke seg det en gang. min mor hadde det fryktelig og noen ganger tenker jeg faktisk at "så bra at hun fikk fred.." uansett hvor grusomt det er for oss som er igjen - så har hun det faktisk bedre nå enn hun hadde det de siste 2 årene hun levde...

 

vær litt forsiktig med å utale deg om selvmord.

Skrevet

Skjønner det MortilkosepluttenSeb.

 

Men på en annen måte, vi som kjente/Vet hvem Alexandra var må jo ha lov til å se det på en annen måte!

Skrevet

Om du kjente/vet hvem dette barnet er bør du av respekt for familien og pårørende holde slike meninger på privaten...

 

Har du tenkt den samme tanken om familien/pårørende til han som tok livet av seg?

Skrevet

Innlegget er smakløst, men jeg kan godt forstå følelsen.....

Skrevet

fy faen så tragisk jeg må si du er når du legger ut et slikt innlegg=\

Skrevet

Ja, greit. Det var dumt av meg å legge det ut!

Skrevet

Jeg skjønner tanken din godt!

Skrevet

Takk for det tante grusom. Hadde ikke trudd det skulle komme så mye pepper! Selvsagt, han har sikkert fått straffen sin på en måte. Men på en annen måte ikke..

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor dere reagerer sånn på dette innlegget!

Hadde min mann/eksmann tatt livet av et av mine barn, hadde jeg nok kvalt ham med mine egne hender!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Når det kommer frem saker ang. noen som har misbrukt små barn eller drept barn eller andre tragiske ting så sier veldig mange her inne at "dødsstraff vil være alt for enkelt"

 

Men nå derimot.... når en far som brutalt har drept sin egen datter velger å ta sitt eget liv så mener dere at det er dårlig gjort å si at han ikke får "nok straff"

Hvorfor denne dobbeltmoralen?

 

Personlig synes jeg at alle som tar et annet menneskes liv fortjener å bli straffet i mange, mange år...... Ekstra ille synes jeg det er når det er barn som blir drept...... og det av personer som skulle representere deres største trygghet i livet......

Skrevet

Takk for at det er noen som forstår meg! Kameratene til samboer'n min var onkelene hennes.. Det er helt j...! Og det er mange som syntes at det ikke var noen straff at han fikk tatt sitt eget liv! Han drepte faktisk sin egen datter!

Skrevet

Ja han drepte sin egen datter og bør få en straff som svir, men nå er det en gang sånn at han (slik det fremkommer i media) hadde en psykisk historie. I følge psykiatere er han syk..... Psykisk syke vet man ALDRI hvor man har eller hva som vil skje.

 

 

Skrevet

Men tror du i fullt alvor at han ville gjort det hvis han var ved sine fulle fem? Og at han nå har innsett hva han har gjort, og ikke ønsker å leve lenger er veldig forstålig for meg. Og hva er egentlig poenget med straff? Å få hevn? Hjelper det på noen måte? Kommer det døde barnet tilbake da?

 

Jeg mener ikke at det han har gjort er noe mindre en forferdelig grusomt. Men jeg tror (understreker tror) jeg som pårørende ville ha følt en slags lettelse over at den som tok livet av mitt eget barn så på det som så grusomt at han / hun ikke orket å leve videre i vår verden. Det ville da vært mye mer grusomt om han ble ærklært sinnsyk i gjerningsøyeblikket?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...