Gå til innhold

El og mannen er borte til tirsdag.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk positiv el test fra billig test i dag. Hadde sex fredag kveld... Ser ikke kjæresten før på tirsdag kveld... Kan det alikevel klaffe... Uff, kjedelig....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan klaffe... Sædcellene kan overleve noen dager sies det.. Og en el test slår vel ut slik at det er størst sjanse om man har sex innen 48 timer etter at testen er tatt.. Så hopper du på han sånn ca før han er kommet inn døra kan det fortsatt funke.. Lykke til.. hehe.. =)

Skrevet

Hei!

 

Måtte bare svare på denne, temmelig likt vår "uplanlagte" befruktning denne gangen. Vi hadde sex fredagskveld (for fem uker siden) og kun halve satsen kom dit den skulle. Vi har alt to flotte barn, men strevde litt med å stelle dem i stand, særlig minstemann tok tid. Jeg har uregelmessige sykluser og litt endometriose. Tok en positiv eggløsningstest søndag etter sex, regner med at jeg hadde eggløsning på mandag eller tirsdagsmorgen. (Altså tre til fire dager etter sex). To uker senere kom kvalmen, og en positiv graviditetstest! Har vært innlagt på sykehuset pga ekstrem svangerskapskvalme og magesmerter, men alt ser ok ut. Skal på UL igjen på torsdag, håper jeg får se et lite hjerte som banker. Så kun fosteret og plommesekken da jeg var innlagt 6+0.

 

Synes alt er ganske utrolig, og sier igjen og igjen at denne lille spiren vår er ment to bee :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...