Førstegangsmamma!! :) Skrevet 28. september 2008 #1 Skrevet 28. september 2008 Lurte på hvilket papir nav skal ha inn som bekrefter terminen?? Hun damen i skranken nevnte at d holdt med papiret fra ultralyden. Er det det blå papiret det?? Skjulte dere evt personlige opplysninger som sto på arket??
Youngster*mamma* Skrevet 28. september 2008 #2 Skrevet 28. september 2008 Jeg tok kopi av helsekortet. "Driter" i om det var noen personlige opplysninger;) Tror de får inn masse rart uansett, så det gidder jeg ikke bry meg om. Men du kan også ta kopi av det blå papiret fra ul.
Gleder seg til nr2 kommer:) Skrevet 28. september 2008 #3 Skrevet 28. september 2008 Jeg fikk jordmor til å skrive en bekreftelse på når jeg hadde termin, det gikk fint:)
Herkules Skrevet 28. september 2008 #4 Skrevet 28. september 2008 Jeg har ikke noe blått papir men jeg har et skjema fra ul det tok jeg kopi av og sendte inn. Gjorde det sist og da var det ok. Denne gangen har jeg ikke noe svar ennå
Mamma, Jonathan & vesla <3 Skrevet 28. september 2008 #5 Skrevet 28. september 2008 få en bekreftelse av jordmor! Veldig mange som gjør det på den måten + at da får du ikke med noen personlige opplysninger hvis due r bekymret for det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå