Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tulla mi kom på dagen 37+1 klokken halv elleve. Er 37+1 i dag, og klokka er to. Har aldri før vært så langt på vei som jeg er nå;) Kom ut kom ut knerten!!!!!!

Må vel gå noen uker til vil jeg tro...kjenner ingen tegn, ikke ett eneste ett. Kynnerne er som før, masser av utflod (men det har jeg hatt lenge), ingen murringer eller mensensmerter, nada!! Formen blir bare bedre og bedre, vasker og rydder og styrer bare på. Urolig i kroppen da, klarer ikke ligge/sitte stille så lenge av gangen. Må bare opp å gjøre noe. Men det er vel ikke ett tegn:)

Nå vil jeg og ha baby. Føler meg helt klar. Velkommen når som helst:) Tenkte å prøve den rikshospitalets oppskrift i kveld, hjelper vel ikke det heller, men hvorfor ikke?

:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rikshospitalets oppskrift? Hva er det? Jeg venter også som en gal! Har 13 dager igjen til termin, spent på når hun melder sin ankomst:-)

Å være urolig i kroppen kan vel også være et tegn. Man er jo så forskjellig, og tegnene varierer. Har hørt om damer som bare må rydde og ordne i huset rett før fødselen. Men man vet jo aldri, så man må jo bare vente å se hva som skjer:-)

Hvordan går det med deg? Var det du som hadde baby med ganespalte?

Klem

Skrevet

Omtrent det innlegget jeg hadde tenkt å skrive, men først om en uke:)

Jeg har blitt litt stressa av at sist hadde vannavgang om 5 dager.

Jeg er så spent på hvor lenge jeg er gravid denne gangen

Du får ha lykke til, De setter deg i gang på terminen?

Skrevet

Skjønner deg godt! Følte det samme da jeg passerte 36+1. :-) Førsteman kom 31+0, andreman 36+1, og jeg er i dag 38+3. Håper så inderlig den holder seg inne ihvertfall til 39+1, for da har foreldrene mine ankommet Norge! Litt koselig egentlig, selv om jeg har fått kraftig BL nå de siste ukene og kan nesten ikke gå, å være gravid såååå lenge. Har ingen tegn til fødsel foreløpig...

Skrevet

Rikshospitalets oppskrift er en omgang i senga med sin kjære og ligge så lenge man klarer for å la livmorhalsen bade i sæd (høres ikke det herlig ut??;)) også brystvortestimulering etterpå. Spørs bare på hvor lenge jeg klarer å ligge der, må jo fryktelig tisse hele tiden;) Var på nettet jeg fant oppskrifta, du får prøve å google det:)

Ellers går det bra, men er spennende. Har ikke baby med ganespalte, men med hjertefeil. Må nok se frem til noen dager på nyfødt intensiv, men det skal vi klare. Krysser fingrene for at det er en sterk liten kar:D

Lykke til du og, får satse på at jenta de kommer snart hun også.

Skrevet

De holder seg inne lenger og lenger hos deg da, bra du ikke er for utålmodig:) Har bekkenløsning jeg og, men har faktisk bare blitt bedre og bedre de siste dagene. Heldigvis, med tanke på fødselen.

Blir spennnende for foreldrene dine å komme hjem og nå da. Med en ny liten baby enten nettopp kommet eller like rundt hjørnet.

Krysser fingrene for at bekkenløsninga de stabiliserer seg og at bebisen kommer når du måtte ønske.

Lykke til du og:D

Skrevet

Ja, de skulle sette meg igang på terminen, men håper jeg slipper det. Han kan godt komme litt før, for jeg er veeeeeldig spent:)

Kan jo skje når som helst til deg og nå, synes egentlig det er litt morsomt å gå slik å lytte til kroppen etter tegn og lure på når det skjer og bare glede seg til knerten endelig vil ut.

Lykke til til deg og:)

Skrevet

Ikke lenge igjen du heller nå da:) Hvordan går det med deg? Dere får jo litt ekstra etter fødselen dere og, begynner du å venne deg til tanken?

Må si jeg er veldig spent på tiden etter fødsel, vet jo at det er noe med bebisen som ikke er som det skal og som vil føre med seg litt av hvert, ikke alltid like lett.

Lykke til i innspurten til dere og, skal krysse fingrene for at babyen deres og dere får det så bra som mulig:D

Klem

Skrevet

hei:) så koselig skrevet:)

ja d blir en del oppfølging etter fødsel, men nå begynner jeg å bli veldig vant med tanken:) så dette går nok veldig bra:)

jo med meg går d bra, var inne på føden i natt og da ble d registrert rier.. men ble sendt hjem og fikk beskjed om å komme inn hvis di ble vonde igjen... idag har jeg hatt 2-3 skikkelig vonde rier.. men har kynnere/rier regelmessig som ikke er så vonde... men jeg har ikke peiling på om d er noe på gang:)

hvordan går d med deg da? spent eller?

er ganske tøfft å få beskjed om at alt ikke er helt 100% med di små...

du må ha masse lykke til du også:)

Skrevet

Takk for det:) Går bedre og bedre...merkelig at formen bare stiger mot slutten. Deilig da, har vært mange lange uker. Er veldig spent, men er også ganske godt tilvent tanken på en baby med litt ekstra. Er dritt lei av at folk sier at legene er så flinke og blablabla, så dette skal nok gå bra, men det er faktisk sant, og det må vi huske:D

Høres nesten ut som om det er noe på gang hos deg da, får vel bare vente å se. Hvil deg mye, sånn i tilfelle da.

Følger spent med på deg og din:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...