Gå til innhold

17 uker og allerede kjøpt vogn... eh..

Anbefalte innlegg

Skrevet

synes dere det er drøyt??

til mitt forsvar så skulle jeg bare innom butikken for å se på en vogn jeg hadde lyst på.. men såg emmaljunga medial på tilbud, 5990,-:-)

jeg kjøpte den med en gang, redd for at den skulle forsvinne - bare èn igjen - og den var svart:-)

noen som har erfaring med den vogna? den virker super:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes du var litt treg der ... med første min var jeg 13 uker når vi kjøpte vogna ;-) (Nyttårssalg)

Skrevet

hehe... okey:-) men det var jo litt oppløftende:-)

Skrevet

For min del, som skal både kjøpe leilighet, kjøpe bil, kjøpe babyutstyr OG julegaver, så er jeg pent nødt til å fordele ut over lønningene.

Vogn har vi fra før, etter sønnen til sambo fra et tidligere forhold. Men har kjøpt bilstol - Brio brimo med base (på tilbud), vippestol, mye småting og en god del klær allerede. Sprinkelseng har vi også fra før. Jeg er 21 uker, og har sånnsett mye på stell allerede, og synes ikke det er for tidlig. Er helt greit for meg. Jeg har også fare for økt fostervann, det vil si at babyen kan komme 2 mnd for tidlig, så derfor er det godt å vite at vi iallefall har det meste av utstyr klart.

Og så slipper jeg å stresse med alt når jeg blir skikkelig stortjukk, for merker allerede nå at jeg blir svimmel av shopping..

Og dessuten blir man helt gal etter å shoppe ting til nurket, så skjønner godt at du kjøpte vogna :D

Skrevet

Jeg kjøpte vogn da jeg var i uke 12:) Fant drømmevogna på salg,satt ned 2000kr,så da måtte vi jo bare slå til:)

Skrevet

så bra:-)

følte meg helt dum da jeg kjøpte vogna, men dem sa på butikken at om det skulle "gå galt" så kunne jeg levere tilbake vogna:-)

men det går nok bra trur jeg....

helt enig i at det må fordeles utover lønningene, blir MYE på en gang hvis ikke..

Skrevet

Gratulerer med ny vogn :) Her er mye i orden allerede, uke 25! Og glad er jeg for at jeg begynte såppas tidlig, etter ordinær ul! Vi har fått fordelt utgiftene, for dem er det mange av... I tillegg har vi handla når det har vært salg, så da får jeg de tingene jeg virkelig ønsker meg - og på salg :) Kunne ikke vært mer fornøyd jeg!! I tillegg vet man aldri hvordan formen er, jeg sliter med bekkenet allerede, og tror ikke jeg hadde orka både julegave shopping og babyshopping sånn rett før jul... Men det er jo opp til hver enkelt selvfølgelig! Kos deg med shoppinga :)

Skrevet

Jeg kjøpte også vogn, bilsete, vippestol og ullklær da jeg var rundt uke 16-17. Da hadde jeg penger, rett og slett.

Er glad jeg har ting klare, kommer ikke til å orke å shoppe så masse når jeg er høygravid.

Skrevet

Jeg handlet også vogn tidlig, og i helga har vi handlet seng, bilsete og stellebord også! Er 22 uker i morgen, så tenker jo på at det er veldig tidlig, men med tanke på at vi har fått alt for under 10000 kr er jeg veldig fornøyd!:) Bedre å handle litt etterhvert og på tilbud enn å blakke seg helt mener jeg.. Vi har jo kun to helt normale inntekter og ikke sååå mye å rutte med hver mnd, og med tanke på at jula nærmer seg også så er det greit å få fordelt utgiftene litt!

Kos deg med vogna di du! Jeg smugkikker forresten på mi hver eneste dag! Hehe

Skrevet

Kjøpte vogn forrige uke, er nå 20 + 2. Kjøpte en sort OTH Urban Jungle (duo) . Utrolig enkel og kul vogn. Håper lille puddingen kommer til å like den (-:

Kjøpte den i Sverige for 5700 kr, sparte 2300 kr !!

Har også kjøpt litt småtteri, måtte feire med litt shopping da vi fikk vite at det ble en liten gutt! Men vi har myyyyye igjen....

Skrevet

Her ble vogn og bil sete bestillt en uke to etter ord ul. Mest fordi å sikkre oss base til Emmaljunga bil setet. Samme som der birrisj så har vi akkurat kjøppt oss leilighet, så lån pluss alt mellom himmel og jord vi trenger til den siden vi har til nå leid møblert. Pluss baby på vei, julepresanger og at hele min familie er og har desember/januar barn, så må bare utgiftene fordeles litt. Har slete mye med kvalme og nå er bekkenet bare grei en liten stund om gangen, så har lyst å gjøre meg ferdig med alt vi MÅ HA til babyen snart jeg. Er 25 uker nå, å førstegangs =) Hehe genialt viss man kan spare litt penger, babyen e jo på vei :-D

Skrevet

Hmmm... Jeg hadde liksom ikke tenkt på at barneutstyr også kommer på salg. Er 12+4 i dag, så føler det er litt tidlig, men etter ultralyden i uke 18 bør jeg helt klart starte med andre ord. Har termin i april, så da får jeg med meg januarsalget. Det koster jo så utrolig mye med alt vi trenger at jeg blir helt svett. Vi satser på å kunne arve en del ting, men trenger vogn og bilsete og flere av de skikkelig dyre tingene. Det blir mye penger hvis man skal kjøpe alt på en gang.

Skrevet

Kjøpte vogn i uke 17 jeg. Hvorfor ikke? Det gir meg masse glede å ha vogna stående i gangen :) Gleder meg masse til å ta den i bruk i februar.

Skrevet

Neineinei, det er ikke tidlig! Jeg kjøpte vogn forrige uke, på tilbud! Er i uke 26 nå. Greit å ha mest mulig klart! :) De små krabatene har en tendens til å komme når det passer dem, hehe ;)

Skrevet

hehe fint for deg. trenger bare å kjøpe et stellebord jeg, men det kjøper vel også svigermor. Forrige gang lånte jeg seng og stellebord. svigers kjøpte vogn, bilstol forrige gang. Og ikke snakk om all klærne. hehe har ikke kjøpt 1 kles plagg til datteren på 4 år. de ordner alle andre. Arver masse. ps sviger har kjøpt seng denne gangen hehe

Skrevet

synes alle skal få kjøpe vogn etc akkurat når de selv ønsker. Dersom man kjøper tidlig og det går galt, eller kjøper sent og det går galt, så tror jeg ikke at en vogn man allerede har kjøpt vil være det største problemet eller det man tenker mest over da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...