Dr Mcstuffins Skrevet 28. september 2008 #1 Skrevet 28. september 2008 Min lille historie: Lørdag: (natt til søndag) Jeg følte at jeg "fødte" min slimpropp. Det tok en hel natt med rielingnende kynnere. Hver gang jeg sto opp og gikk på do kom det mer slim/blod. Tror jeg kjente første tegn på ettermiddagen dag jeg fikk noen merkbare stikk i underlivet. Kan jo sies at vi hadde sex på morgenen og at jeg lå en stund før jeg gikk i dusjen... Søndag: (natt til mandag) Ingenting nevneverdig hele søndag. Bare mer utflod en vanlig og følte at jeg tissa på meg litt hele tiden (det var ikke vannet som gikk) Klokka ett halv to våkna jeg og kjente den første rien. Slik fortsatte det gjennom natta. Uregelmessige rier. Når det begynte å nærme seg morgen kom de med ca ti min mellomrom og varte 30-40 sek. Mandag: Dro til sykehuset om morgenen (hadde venta lengere hadde det ikke vært for lang reisetid) Riene roet seg ned. Jeg fikk klux og lå i badekaret i timesvis. Ganske rolig formiddag. Når jeg kom ut av badekaret tok det seg opp. På ettermiddagen hadde jeg vel 5-6 cm åpning. Tilbake i badekar. Etterhvert hjalp ikke det noe særlig. Spydde opp det lille jeg hadde spist. klokken seks hadde jeg vel ca 8 cm. Da fikk jeg akupunktur og etterhvert varmeomslag. Følte ikke at noe hjalp. Helt på slutten når jeg skulle presse fikk jeg lystgass. Spurte etter epidural som et alternativ men det ble visst nedstemt... Etter en hektisk slutt kom endelig gutten vår til verden klokka halv ti på kvelden. Det jeg vil si til dere som er førstegangsfødene og gruer seg litt til fødsel: Det gjør vondt! Men uansett hvor vondt det enn var...En time etter fødsel satt jeg med den lille vakre sønnen min i armene og spiste kveldsmat :-) Så vi overlever jenter! Hilsen en pingle som klarte det!! (Beklager langt) Takk for meg og lykke til videre jenter :-)
incoming- nr 2 *fødeklar* Skrevet 28. september 2008 #2 Skrevet 28. september 2008 grattulerer så mye med gutten din lykke til videre
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 28. september 2008 #3 Skrevet 28. september 2008 Gratulerer så masse med en liten prins:-)
*gull ungen* FØDEKLAR!! Skrevet 28. september 2008 #4 Skrevet 28. september 2008 hvor mye veide han da lang??gratulerer gleder meg til jeg kan skrive her også..
babelin Skrevet 28. september 2008 #6 Skrevet 28. september 2008 Gratulerer så masse med gutten:) Og tusen takk for oppmuntrende ord:) Det trenger vi som fortsatt venter!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå