Gå til innhold

Spiser dere fårikål??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mor kommer med deilig fårikål til min samboer i dag, og jeg lurer på om kan jeg også spise dette? Ble plutselig veldig usikker..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har ihvertfall nettopp spist det....:-)

kan ikke være farlig det vell?? er jo kokt å greier i timesvis..:-)

Skrevet

Så heldig du er da!! Klart du kan spise det :) Er jo som sagt kokt lenge, og det er ikke farlig med lammekjøtt. Kos deg du, ble helt misunnelig jeg:)

Skrevet

Klart du kan. Det er jo kokt i timesvis, så i den gryta er det ikke noe humbug som overlever ;-)

Er du usikker på hva du kan spise så finnes det gode og kvalitetssikrede kostholdsråd for gravide på:

http://matportalen.no/Emner/Gravide

Skrevet

kos deg med fårikål du, det er HELT trygt :)

er ingen som spiser halvkokt kjøtt, så..

Skrevet

Må vel være noe av det tryggeste vi kan spise? :) Som flere har påpekt er kjøttet kokt i timesvis. Ofte så er det jo i tillegg frosset før du kjøper det, uten av jeg tror det har noenting å si om du kjøper det ferskt - for det er jo veeeldig kokt. :)

Jeg koste meg skikkelig med fårikål sist helg. God middag! :D

Skrevet

Så bra jenter.. nå gleder jeg meg som en unge hehe.. kleem

Skrevet

Min kjære lager fårikål til meg i skrivende stund :-)

Skrevet

Klart det :) Skal til svigermor på fårikål om få minutter faktisk. Nam!

Skrevet

Helt oki-doki det...Men bør styre unna mens du ammer...For det gir aua i magen!!!

Skrevet

har vært hos svigers på fårikål i dag, smakte nyydelig=)

Skrevet

jaaa, å NAMM! Spiste det 2 ganger forrige uke, det er jo så godt...

Skrevet

ååå det var sååå godt med fårikål, nam nam.... en liten posjon til meg i morgen hihi... gleder meg sååååååå....

Skrevet

Det frister IKKE I DET HELE TATT, men det er helt trygt å spise. Spis det nå, for når dere har født, er ikke kål og amming bestevenner. En deilig middag kan føre til en natt med skriking og luftsmerter hos den lille :s Noen babyer reagerer ikke på kål, men mange gjør det.

Skrevet

åhhh. jeg vil ha!! nam nam

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...