Leirha Skrevet 28. september 2008 #1 Skrevet 28. september 2008 Vi har vel alle opplevd at vi blir leie av å sitte foran skjermen, og begynner å surfe rundt på forskjellige nettsider... Hvor man gjerne ender opp på nytteløst spillsdeir gejren, som ikke r godt fro annet enn,ja...Tidsfordriv. Eller? http://snowflakes.lookandfeel.com/ http://www.addictinggames.com/drawagame.html
Mammatil2søteprinsesser<3 Skrevet 28. september 2008 #2 Skrevet 28. september 2008 Morsomt med spill!!
Leirha Skrevet 28. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. september 2008 Ingen som har noeenting å komme med?
Elise & Ella-Marie *250107* <3 Skrevet 28. september 2008 #4 Skrevet 28. september 2008 de sidene jeg pleier å bruke er gamefools.com bigfishgames.com Her er det spill du kan laste ned å prøve i 1 time. Er online spill der oxo, syns de har bra utvalg
Gjest Skrevet 28. september 2008 #5 Skrevet 28. september 2008 Playray.com tror jeg siden het....hadde dilla på flere spill da jeg gikk sykmeldt under graviditeten.
Leirha Skrevet 28. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 28. september 2008 Ellers er jeg blitt ganske hekta på travian i det siste... Uff altså. Litt kjedelig i begynnelsen, en blir bedre. Ikke til å andbefale egentlig, for du blir lett hekta..Og spille tar aldri slutt. Det er et rollespill.
Gjest det spirer og gror - FØDEKLAAR Skrevet 28. september 2008 #7 Skrevet 28. september 2008 kan du forklare litt om dette travian spillet? =)
Leirha Skrevet 29. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 29. september 2008 Sorry at jeg er litt treg for tiden. Jo, Travian er et spill hvor du bygger by(er), forsyner byen med koren, leire, skog og tømmer... Og byen vokser. Ettersom byen vokser, blir det selvsagt flere innbyggere og flere muligheter fro deg som spiller. Man kan bygge enkle bygninger med forskjellige egenskaper. Så kan man videre også erobre andre lansbyer eller stjele råvarer fra dem. Enkelt forklart. Det er egentlig veldig gøy, men man blir lett hekta.
Ranveig R Skrevet 29. september 2008 #9 Skrevet 29. september 2008 For meg er det enkle ofte det beste... Popcap.com sine Bejeweld, Zuma, Chuzzle og ikkje minst Insaniquarium er uhyre avhengighetsskapande. Har sjuk baby som har forlangt fang-kos i heile dag, så då har det blitt litt bejeweld )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå