Gjest Skrevet 28. september 2008 #1 Skrevet 28. september 2008 Gir dere nøkler til vaskehjelpen? Vi må jo egentlig det, ellers går det jo ikke. ;p Men synes det er litt skummelt. Vurderer å gi vaskehjelpen nøkkel, men ikke til sikkerhetslåsen, så dropper vi den akkurat den dagen hun skal vaske her. Ellers bruker vi den alltid, så da kan vi være sikre på at ingen kommer utenom vaskedagen, i ferier ect.....
dolly29 Skrevet 28. september 2008 #2 Skrevet 28. september 2008 Sikkert litt skummelt, men det er helt vanlig å gi rengjøingshjelpen nøkkel. (hadde en lynkarriere som det selv, rett etter skolen, mens jeg søkte på jobber). Men ikke gi nøkkel til sikkerhetslåsen, så har dere den på de andre dagene.
murmelmamma Skrevet 28. september 2008 #3 Skrevet 28. september 2008 vi legger ut nøkkelen den dagen hun kommer. Og så legger hun nøkkelen tilbake på plass når hun er ferdig...funker HELT fint! vi har samme vaskehjelpen hver uke.....og har hatt henne i over 3 år...funker som bare det...
Gjest Skrevet 28. september 2008 #4 Skrevet 28. september 2008 Vi får ikke langt ut nøkkel, bor i blokk... Da får hun får nøkler minus til sikkerhetslås. Hun er nå, og guuuuud så deilig! Og utrolig mye mer nøye og effektiv enn oss, hehe.
murmelmamma Skrevet 28. september 2008 #5 Skrevet 28. september 2008 vi bor også i blokk.....men har en sånn "avisboks"....som vi legger nøkkelen i...så det går strålende§! det er deilig med vaskehjelp ja...skjønner ikke hva vi skulle gjort uten engelen vår!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå