Gå til innhold

Vektklubben på VG.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter å leser på Vektklubben. Vurderer å melde meg inn for å få hjelp til å gå ned noen kilo.

Er veldig usikker på om det er verdt pengene og hvor greit det er å få det til å fungere i praksis.

Noen som har erfaring med Vektklubben??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært medlem der, syntes det fungerte bra, men vil anbefale deg å melde deg inn for 1 år, slik at du får prøvd og feilet noen ganger. Er ikke alltid like lett å få kommet ordentlig i gang med det samme, så da har man litt mer tid på seg uten å måtte fornye medlemskapet og betale i dyre dommer flere ganger. Jeg er litt kontrollfreak, så passet ganske bra siden man legger inn alt man spiser osv, pluss trenings osv. Har masse godt oppskrifter der inne! Men du kan jo teste ut www.vektklubben.no først, er Grete Roede-opplegg og er gratis, ligner litt på VG's konsept. (Må innrømme at jeg fortrekker VG's, men den andre er jo gratis... )

Jeg gikk ned 14 kg på ett år med VG, man kan jo selvfølgelig gå ned mye fortere, men jeg valgte selv et litt saktere tempo fordi jeg hadde lyst til nyte mat og livet samtidig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...