Dilldall Skrevet 28. september 2008 #1 Skrevet 28. september 2008 Sitter å leser på Vektklubben. Vurderer å melde meg inn for å få hjelp til å gå ned noen kilo. Er veldig usikker på om det er verdt pengene og hvor greit det er å få det til å fungere i praksis. Noen som har erfaring med Vektklubben??
zavanna Skrevet 28. september 2008 #2 Skrevet 28. september 2008 For 3 år siden meldte jeg meg inn i vektklubben. Da var dattera mi 6 mnd og jeg ville få litt fart på kiloene! Og det gikk veldig bra. Gikk ned 16 kg på 12 uker, så jeg var veldig fornøyd:) Syns jeg lærte mye av å bli medlem der. Så jeg anbefaler det i allefall Blir vel å ta fatt igjen etter denne ungen også
Aprilprins<3 *fødeklar* Skrevet 28. september 2008 #3 Skrevet 28. september 2008 Jeg anbefaler vektklubb på mitt varmeste! :) Gikk ned 20 kg der for 2 år siden og har holdt meg stabil... Jeg er medlem der enda fordi jeg ville ned mine siste 5-10 kg, men så ble jeg jo gravid Nå følger jeg et opplegg for å holde meg stabil under svangerskapet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå