Sina med Sprellings Skrevet 28. september 2008 #1 Skrevet 28. september 2008 Nå har det vært to ganger at jeg har måttet stå opp å spise noe om natten! Tror ikke jeg har spist noe om natten siden jeg ble ammet selv:) Begge gangene har jeg blitt liggende lenge våken pga mye aktivitet i magen, og begge gangene har jeg spist litt lite om ettermidagen og kvelden, men likevel. Det føles ikke helt normalt:) Noen andre?
LilleLykkeMor Skrevet 28. september 2008 #2 Skrevet 28. september 2008 Jeg har vært oppe og spist om natten i et par uker nå! Men jeg sovner ganske greit igjen når jeg legger meg. Prosedyren er at jeg våkner fordi jeg må på do, står opp med en gang (vet at hvis jeg blir liggende å lure på om jeg virkelig MÅ, så blir jeg så våken), blir sulten, så jeg spiser en banan og et glass juice, halsbrann-middel, og rett i seng igjen og varme meg på mannen min. Pleier å sovne ganske fort igjen, jeg da. Generelt spiser jeg like ofte som før, men blir så fort stappa mett, så blir så lite av gangen. Tror det er derfor jeg blir sulten om natta.
Sina med Sprellings Skrevet 28. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. september 2008 Da er jeg hvertfall ikke alene:) Det stemmer sikkert at det er det at vi blir så fort mette som gjør det. Får liksom aldri spist et stort måltid lenger. Sikkert lurt å stå opp med en gang, jeg blir ofte liggende lenge å håpe at jeg skal sovne igjen, og det hjelper lite. Takk for tips.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå