Anonym bruker Skrevet 28. september 2008 #1 Skrevet 28. september 2008 Hva er det med menn og sex?? Hver gang jeg går og legger meg tidlig for å få meg litt SØVN, da tennes øya til mannen min: -Ah, i dag blir det sex på meg, nå har ho lagt inn sex i tidsskjemaet sitt!! Nei, jeg har lagt inn SØVN i tidsskjemaet mitt (noe som er kontinuerlig mangelvare...). Det ender jo som regel opp med at en av oss blir skuffa (som regel meg...). Han kan jo selvfølgelig også være trøtt, men for han er det fullstendig naturstridig og gå og legge seg tidlig for å ta igjen litt av det tapte. Jeg tror faktisk at hvis han skulle legge seg f.eks. 2215 (noe JEG kan finne på), da ville han fått en eller annen allergisk reaksjon......... Hvorfor skal det være så forskjell på kvinner og menn på det seksuelle punktet????????????
Anonym bruker Skrevet 28. september 2008 #2 Skrevet 28. september 2008 Om begge parter i et forhold ga den andre parten bra seksuell tilfredsstillelse så hadde nok mange hatt sex langt oftere. Og god sex gir energi og dermed trenger man mindre søvn. Men mange menn har ikke skjønt verdien av hva de selv byr på og dermed prøver kvinner å unngå sex i mange forhold.
Gjest Skrevet 28. september 2008 #3 Skrevet 28. september 2008 Sikkert dumt spørsmål, men har du prøvd å snakke med ham om dette og forklare det til ham? Han er jo ingen tankeleser vet du. Jeg sier noen ganger når jeg bare vil sove noe sånt som "Jeg går og legger meg nå jeg, er stuptrøtt, så blir ikke noe kos i kveld vennen" med en vennlig stemme og et smil. Da er budskapet krystallklart og ingen av oss trenger å bli noe skuffet eller missforstått :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå