08 + april spire Skrevet 28. september 2008 #1 Skrevet 28. september 2008 Hei hei Jeg skal til Kroatia på lørdag med min 3 mnd gammle baby. Lurer litt på hva jeg trenger å ha med meg. Har sett på linker her inne tidliger hvor det anbefales å ta med bleier pga at de er så dyre og ekstra pose til vognen til hjemreisen. Jeg ammer, men må som oftest gi litt mme tillegg på kveldstid. Hva må jeg ta med meg.. og hva må jeg virkelig ikke glemme. Trenger litt tips. På forhånd takk for hjelpen.
sanka Skrevet 28. september 2008 #2 Skrevet 28. september 2008 Hei! I Kroatia har de akkurat det samme som her,til å med enda mer enn hva som finnes her i Norge.Når det gjelder unger har de ett større utvalg der enn hva som finnes her. Jeg reiste med min unge,hadde ikke med noe spess.Bleier er ikke noe dyrer enn hva de er her i Norge heller. Har mye bedre mat der til litt større unger fra 6 mnd oxo. Finnes utrolig bra grøter der,skulle ønske det var meg som skulle reise"misunnelig".Ps, huske å ha med deg noe t Norge.. hehe God tur:) Hilsen ei som er derfra til vanlig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå