Gå til innhold

Noen her som har vært med i reality-program?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst å melde meg på 71 grader nord jeg, men vet ikke om jeg tør..

Noen som har vært med, eller kjenner noen som har vært med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke vært med selv nei, men kjenner ei som var med i Robinson, det var ganske tøft for henne i ettertid! For min del måtte det blitt Charterfeber eller noe sånt, hehe:)

Skrevet

Kjenner Cathrine som er med i Robinson........ Dvs hu gikk i samme klasse som meg på sykepleiern.. Skal ikke ytre mine meninger om hu her inne...

 

Men hvis jeg skulle vært med på noe, måtte det blitt 71 grader nord eller farmen..

Skrevet

Jeg må bare le.. er selv sykepleier og vet hvordan enkelte pasienter kan være. Kan bare forestille meg når hun kommer inn på en 4 -mannsstue med guttaboys..hahaha

Kunne kanskje dempa den spray-tanningen en anelse forresten..

Skrevet

hehehe.. Er vel det som skjedde på spl også.. At folk lo...

 

Men nok sagt.. Hehehe.. Er ikke overrasket over hvordan hu er på tv..

Skrevet

Jeg har bare jobbet bak kamera i et reality-program. Kunne aldri tenkt meg å være deltager. Men jeg er nok for kjedelig som person uansett :)

Skrevet

Det var ei her inne som vant et reality program, husker jo ikke hva det het lenger. Der alle måtte være enig om hvem som skulle få pengene. Christer var vel programleder der og

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...