Gå til innhold

Spotting dag 13 i syklusen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er nå prøvere etter en ma i juli. dette er første syklus vi prøver og jeg har virkelig lest meg opp på alt som går ann i forhold til dette.

Så er i dag på dag 13 i syklusen og i går frem til tirsdag skal være "prøveperioden"

Vi hadde ikke hatt sex på 3 dager (før i går) osv...

Skulle prøve igjen i dag også.

Men i dag hadde jeg blod i utfloden....skjønner ingen ting jeg???

Er det mensen som kommer? 13 dager syklus er jo veldig kort da....:S

Noen som har noeerfaring med dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trist å høre om MA'en din.. Håper det går bedre :)

Men 13 dagers syklus hørtes veldig kort ut.. Min korteste syklus har vært på 18 dager, og det er ikke noe særlig..

Det kan jo være at du hadde blod i forbindelse med EL? Jeg har det faktisk ganske ofte, og på pernille.info står dette om blødning under eggløsning:

"Noen får en lett blødning eller blodspor i sekretene rett før eggløsning. Dette er et tegn på at man er veldig fruktbar akkurat da.

Det forårsakes av at livmorslimhinnen kan lekke litt blod midt mellom østrogenstupet som kommer før eggløsningen og før det har blitt produsert nok progesteron til å opprettholde livmorslimhinnen."

Jeg regner med det er dette du har hatt, siden det var blod i utfloden. Har du sjekket sekret, temp, el-testet eller lignende som kan støtte opp under el-teorien?

Skrevet

Tusen takk for svar Victoria :)

Det der beroliget veldig! Er jo mest sannsynlig at det er EL når den i ugangspunktet skal være om 2 dager...

Er ikke helt inni det å sjekke sekret, temp osv ennå! Siden jeg ikke er 100 % sikker på hvor lange sykluser jeg har før denne er over (hvis det ikke klaffer)

Så har tatt utangspunkt i 28 dager :)

Skrevet

Ja, det er igrunnen det :-) Men er ikke noe å stresse med den sekret-sjekkinga osv.. Litt tungvint, men jeg gjør det bare fordi vi har prøvd en liten stund ;-)

Synes det høres bare fint ut med den syklusen du har denne måneden jeg da! :-) Satser på at alt er i orden, og du blir gravid raskt (om du ikke er blitt det allerede ;-)).

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...