Gå til innhold

Hvordan er syklusen deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 24 dagers syklus og det er vel litt lite egentlig?Hvordan er deres syklus?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å, jeg hadde gitt mye for en stabil 24-dagers syklus altså! Jeg har alt fra 18 dager til 45 dager i syklusen min jeg! He, he. Og det kan være gaanske frustrerende.. :P

Men ærlig talt, jeg synes ikke 24 dager var alt for lite egentlig :-) Akkurat passe om du spør meg! Selv om det er mindre enn 28 dager, så kan det være like "perfekt". Synes personlig det er greitt med korte sykluser når jeg er prøver, siden ventetiden ikke blir såå lang til neste pp :-)

Skrevet

Jeg sluttet med p-pilla for 3 sykluser siden. Første syklus var på 28 dager, andre var på 42 dager, tredje var på 37 dager... Er nå 18 dager ut i fjerde syklus og veldig spent på hvor lang denna blir : /

Det er flere her inne jeg har lest at har 32 dager fast syklus, så tror ikke 24 dager er så ikke nei.

Har du sjekket at du har EL da? Det er vel det som er viktigest.

Skrevet

Jeg har 28-29 dager syklus, selv om jeg er litt usikker nå etter MA'en da. Men før det hvertfall så varierte det 28-29 dager mellom hver gang.

Jeg tror leger sier at mellom 21 og 35 dager er normal syklus, så de vil nok betrakte 24 dager syklus som innen normalen.

Det som er viktig er om du har eggløsning og lengden på lutealfasen - lutealfasen er tiden fra eggløsning og frem til du får mens. I lutealfasen skal egget rekke å feste seg og gi beskjed til kroppen at mensen ikke skal komme og den skal begynne å produsere hcg

Det står ganske bra info om dette her: http://pernille.info/lutealfase.htm

Lykke til videre :)

Skrevet

Jeg har hatt 31 dager de siste 5 månedene:)

Skrevet

Takk for svar alle sammen, trodde kanskje 24 dager var litt lite men godt det ikke er det da.Jeg har sjekket at jeg har El så da er det vel i orden:)

Skrevet

Har hatt ganske stabile sykluser på 25-29 dager etter at jeg slutta på p-pillen. Er glad jeg ikke har sånne kjempelange sykluser, DET må være LENGE å vente det!!!!! Syns det er lenge nok med nesten 30 jeg..... Tror ikke 24 dager er for lite...

Skrevet

Jeg har nokså stabile 30 dagers sykluser. Er veldig glad for at de er så stabile, må være slitsomt som prøver å ikke vite helt sikkert når el og ikm er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...