Gå til innhold

Jeg ender vel snart opp i bloody oktoberklubben.....


Gjest amandine

Anbefalte innlegg

Er så lei så lei! Han skulle jo vært ute for lenge siden! Ja ja eller iallefall for en god uke siden. Er så lei av all planlegging og bekymring for hvem som er barnevakt og hvordan og når og og og... I kveld kommer heldigvis mamma og blir til torsdag, håper bare inderlig han er ute før hun reiser igjen, for fredag kommer svigermor og henne er det ikke mye hjelp i... Sukk sukk sukk og beklager jeg har jo egentlig ingenting å klage over...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Thi-hi! Vi blir kanskje flere i den klubben! Jeg er 12 dager over nå... og det nærmer seg oktober- så, her spøker jeg med at vi kanskje har baby til jul... sukk sukk.. det tar tid dette!

Forstår godt bekymring og planlegging med barnevakt, men har du fått noe tid for overtidsvurdering?

Jeg blir muligens satt i gang tirsdag... med håp om at vidunderet skal være født innen torsdag-fredag.. altså i oktober!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her!! Kjempe stress å planlegge barnevakt heletiden!

Er 9 dager på overtid her, nå MÅ det bare skje noe snart!

 

Vi har lov å klage nå altså!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også er så forferdelig lei!!!!! Og jeg er bare tre dager på overtid. Vil bare at babyen skal komme ut snart, men det ser ut til at det kan ta veldig lang tid. Har lyst å møte hun NÅ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan også ende opp i oktoberklubben! De setter igang fødselen på onsdag 1/10 hvis Hannah finner veien ut selv!

Datteren vår har reist på høstferie med mormor'n og morfar'n sin, så vi er helt barnløse! Det er uvant og ganske kjedelig! Vi slipper å tenke på barnevakt midt på natta da!

Jeg har endel mere kynnere om dagen. De er ikke vonde, men magen blir kjempe hard og de varer i ca 30 sek.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, eg har liksom vore så enormt tøff i trynet heile tida og sagt til alle som vil høyra at "terminen er 27. september, men det er jo SÅ vanleg å gå over tida, så det blir nok ein oktoberbaby, skal du sjå".

 

Men no som det ser ut som det faktisk blir ein realitet, er eg kjempeskuffa! Vil ha septemberbaaaaarn! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi flere som frykter og ende opp der.. 6 dager på overtid og skikkelig lei.. Det hjelper ikke akkurat at ei venninne fikk sin for noen dager siden heller. Har hoppet, tatt knebøy og hatt sex, men det ser ikke ut til at noen hjelper. Får satse på at når det skjer så skjer det fort og plutselig.

Spøker med at han forhåpentligvis rekker sin egen dåp:-) :-)

 

Lykke til videre alle sammen :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er flere i samme båt da skjønner jeg. Jeg er nå 11 dager over termin!! Ingen tegn til fødsel heller! =( Skal på overtidskontroll på torsdag, 2. oktober. Tipper jeg uansett må vente til da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer her, jeg også... Er i dag 9 dager over terminen, og lillegutt har lurt oss flere ganger med falsk alarm! Skal til jordmor i morgen, og håper så inderlig at det er begynt å modne litt !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...