annhelen Skrevet 28. september 2008 #1 Skrevet 28. september 2008 er i uke 11. Har vært sykt plaget med kvalme. Ga seg sånn plutselig for to dager siden. Har fått intense mensensmerter i magen, men ingen blødning enda. Har mistet to ganger før (men ca uke 6-8). Er dette beg. på en SA? Vurdere faktisk legevakten, men vet ikke im det er god nok grunn til å be om ul. Huff.
oro1 Skrevet 28. september 2008 #2 Skrevet 28. september 2008 Huff ikke noe gøy å ha mistet. Hvis du er så redd ville jeg tatt kontakt med legen i morgen og bedt om en ul så du kan får slappet litt av. Jeg har også mistet noen ganger og har fått tidlig ul i svangerskapene pga dette.
oro1 Skrevet 28. september 2008 #3 Skrevet 28. september 2008 Glemte å si håper det går bra, det gjør det sikkert!
Vil Skrevet 28. september 2008 #4 Skrevet 28. september 2008 Nei men kvalmen gir seg jo for de aller fleste på slutten av 1. trimester. Helt normalt. (les under fra uke til uke) Og smerter i magen er livmoren som utvider seg. Går nok bra. Men ta en UL for å bli kvitt uroen.
Gjest Skrevet 28. september 2008 #5 Skrevet 28. september 2008 hei det treng jo ikke å va noe ...men jeg synest du skal ringe føden vist du er beskymret...legevakten får du bare beskjed om å kom vist du styrtblør og det er en SA. føden har UL som de kan ta i bruk vist det er nødvendig
Mrs. Bouquet Skrevet 28. september 2008 #6 Skrevet 28. september 2008 Du kjenner ikke noen som har babywatcher så du selv kan lete etter hjertelyden?
annhelen Skrevet 28. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 28. september 2008 Eg kjenner ingen nei. Vurderer å skaffe meg en slik fort fort hvis alt viser seg å være bra. Er så lei av å være bekymret.
mamman til pia, eli og mari Skrevet 28. september 2008 #8 Skrevet 28. september 2008 på mandag som var ringte jeg legevakta pga sterke smerter i magen og bak i korsryggen og seriøst æ va redd og dama på legevakta sa jeg skulle komme 1 time etter og det gjorde jeg, trodde jeg var begynt på 2 trimester og det trodde legen og med tanke på størrelse på livmora osv men når han skulle lytte etter hjerte lyden fant han den ikke og sent mæ på sykehuset til ultralyd, joda hær får æ beskjed om det er ikke rart du har vondt da tenkte jeg mitt verste men så sier ho hær er det tvillinger og æ bare aaaaaaaaaaa ikke rart han ikke fant hjertelyd for jeg var jo bare 9 uker på vei ring legen du forklar smertene og at du er redd så får du komme inn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå