Gå til innhold

Kan jeg ha hatt tidlig el?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde siste ikm 5.sept og neste 3.okt.., normalt har jeg veldig regelmessig sykluser på 28 dager, men sist mnd hadde jeg en kjemisk grav, kan det ha forstyrret denne syklusen litt? Fikk nemlig el-slim allerede på dag 8, og det varte i 3-4 dager, da burde vel el ha kommet på dag 11-12? Men så pleier jeg å ha ømme pupper mellom el og ikm og det fikk jeg på dag 16, for en uke siden i dag, og det stemmer med normal el på dag 14. Har også fått sånne tydelige blodårer på brystvortene, men det har egentlig hengt i siden sist mnd hvor det jo skjedde en befruktnign. Nå har jeg også hatt småmurringer og litt stikkinger helt nederst i magen i et par dager. Er veeeldig trøtt også. Fikk bittelitt brunlig utflod i går, og det er som regel ikke noe positivt tegn for meg, men jeg håper håper likevel. Når jeg hadde den kjemiske hadde jeg masse symptomer helt fra el til ikm, vanligvis er det bare ømme pupper og murring kanskje en dag før ikm. Det blir så uliiidelig fram til ikm, håper egentlig at el kan ha kommet litt tidlig, slik at det er ok å teste litt tidlig også...kniiiiis

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...