Gå til innhold

begynte å blø i går....


tiriltulla

Anbefalte innlegg

Skikkelig ekkelt!!! var på do å skulle tørke meg...da var det utvannet fersk blod på papiret....forferdelig følelse... Ringte sykehuset å fikk time på legevakta legen der ringte gyn men han sa jeg kunne komme igjen dagen etter. Noe jeg nektet. Herregud skulle jeg liksom reise hjem igjen uten å undersøkes??? nei ikke tale om. Så fikk heldigvis komme opp på føden å gyn tok en ul på meg.. Heldigvis var det blødning ifra blodkar i livmorhalsen :-) Dette visste sikkert legen utifra forklaringene mine...men de kan da prøve å sette seg inn i hvor redd jeg blir??? Synes helsevesenet har blitt kyniske!!! og man tenker mindre på den psykiske siden......trist utvikling synes jeg...for var jo ikke akkurat slik i natt at det var mye å gjøre for gynekologen.. Så man får bare følelsen at man er til bry og at man er skikkelig hysterisk... ikke noe god følelse! Man føler liksom at man må komme med unnskyldinger og forklaringer etterpå når ting alikevel var i orden.. Håper jeg slipper å måtte ha flere slike besøk der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei det samme skjedde med meg i går... fikk beskjed om at det var ca 6 timer vente tid på legevakten.. det er ikke akktuelt!! jeg ringte rikshospitalet for det er der jeg skal føde ble tatt inn med engang og fikk bekreftet at allt var i skønneste orden :o) vet akkurat hvordan du følere deg... men tenkte litt nå at : hvorfor skal ikke vi som er nybakte mødre få lov å være bekymret?? hmmm jo vet du hva? drit i hva andre føler tenker trur og mener.. krev det du har rett på!!! :o) det kommer jeg til å gjøre videre uten å tenke dumme tanker etterpå :o) lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er sant det :-) må prøve å ikke tenke på hva de eventuellt tenker om oss. For jeg vet at om jeg hadde reist hjem uten å blitt undersøkt så hadde jeg angret og ikke klart å slappe av...og en annen viktig ting...når vi har det bra har babyen det bra :-) så vi får gjør som vi føler for å prøve å slutte å bry oss om hva legene og helsepersonell tenker om oss :-) Hvor langt er du på vei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...