lengter daler ned i skjul... Skrevet 28. september 2008 #1 Skrevet 28. september 2008 har hatt rier siden siden kl 4.30 idag. 7 min mellom en god stund. men nå kommer de mere og mere sjelden. oppe i 17 min mellom. og de varer ikke så lenge. er det vits i å håpe? eller skal man bare gå å legge seg?
FrøkenSprøken Skrevet 28. september 2008 #2 Skrevet 28. september 2008 Det er jo et tydelig tegn på at noe er på gang da! Og maserier pleier ikke å være regelmessige. Så det er helt greit å håpe;) Men hvor intense er riene, da? Husker at jeg gikk i over ett døgn med regelmessige rier som ikke var spesielt vonde da jeg skulle ha Erlend, og det døgnet gjorde at jeg ble moden, samt åpnet meg 2 cm:) LYKKE TIL! SPENNENDE:)
Bring_it_on!!:)) Skrevet 28. september 2008 #3 Skrevet 28. september 2008 Jeg ville ikke lagt meg med engang.. men jeg ville ha prøvd og vært veldig aktiv en times tid.. Hadde det ikke skjedd noe da hadde jeg lagt meg i sengen og sovnet med stor skuffelse tenker jeg.. =( Håpe det starter ordentlig da.. Masse lykke til.. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå