Små Einsteins Skrevet 28. september 2008 #1 Skrevet 28. september 2008 Kanskje litt rart spm men hehe. Jeg har bare litt vondt i sidene av puppene uten bh men når den er på har jeg kjempevondt og enda mer stikkninger.Hvorfor mer vondt med bh tro når jeg ikke har så vondt uten?Tenkte kanskje det var et graviditetstegn at jeg hadde så vondt men svært lite uten bh hmmm...
mini85 ♥ vil ha spire ♥ Skrevet 28. september 2008 #2 Skrevet 28. september 2008 samme med meg, har dødsvondt når jeg har bh på, og mindre når jeg har den av, bedre å gå uten=) har heller ikke fått mensen, men neg test i går.... håper det kommer noe godt med de vonde puppene våre=) krysser fingrene=)
Små Einsteins Skrevet 28. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. september 2008 Godt det er flere, følte at det bare var meg..Ja bedre og gå uten:) Det er merkelig for jeg har skikkelig vondt med bh på nå.Har ikm til tors så skal teste om et par dager for å se klarer ikke vente lenger hehe. Lykke til jeg krysser fingrene for oss:)
Minesmå:)+en til! Skrevet 28. september 2008 #4 Skrevet 28. september 2008 Samem er med meg, og jeg testa pos for ei uke siden. Samme dag som IKM. LYKKE TIL!
mini85 ♥ vil ha spire ♥ Skrevet 29. september 2008 #5 Skrevet 29. september 2008 åh! misunnelig=) hehe! får håpe vi får positiv test snart da, tenkte å teste imorgen igjen=) Good Luck;)
Små Einsteins Skrevet 29. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 29. september 2008 Gratulerer til deg leon, håper vi kommer i samme båt som deg snart:) Jeg skal også teste i morgen så lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå