opsi fødeklar Skrevet 28. september 2008 #1 Skrevet 28. september 2008 De siste dagene har jeg hatt smerter i korsryggen, samt at det også går frem i magen. Det kan jo ikke være kynnere i og med at det er konstant. Lurer alikevel litt siden det er en sånn rar smerte. Føles ikke muskulært liksom.
2SønnerSmå Skrevet 28. september 2008 #2 Skrevet 28. september 2008 Har ikke noe svar til deg,men lurer på det samme jeg da.. Gikk rundt med smerter nederst i magen og i korsryggen i hele går,noe a la mens smerter. Hadde vært kjempefint om noen kunne svare oss på hva dette kunne være
opsi fødeklar Skrevet 28. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. september 2008 Jepp. og jeg er ikke fødeklar enda. Er kun 30+5. Men har fått en hastetime hos jordmor i morgen pga litt rosa utflod så får høre med henne. Redd for at det kan bli åpning jeg da.
M.G.K Skrevet 28. september 2008 #4 Skrevet 28. september 2008 Jeg 46dager igjentil termin, jeg har hatt slike smerter i en ukes tid det har kommet og gått. Men di siste dagene nå så er di konstant, skal til legen den 09.10 vet ikke om jeg skal få ny time eller om jeg kan vente til den 09.10.
opsi fødeklar Skrevet 28. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. september 2008 Jeg hadde time 15.10, men de på føden anbefalte meg time i morgen. Så ring legen i morgen du og;)
M.G.K Skrevet 28. september 2008 #6 Skrevet 28. september 2008 Jeg skal ringe legen i morgen så får jeg høre hva di har å si der:-)
M.G.K Skrevet 29. september 2008 #7 Skrevet 29. september 2008 Hei hvordan gikk det med deg i dag? Jeg ringte til legen jeg kunne få akutt time i dag men hos en annen lege, det ville jeg ikke p.g.a. at jeg har ikke tiltro til di andre legene på legekontoret men fikk time den 07.10 istedenfor 09.10. Er foresten blitt litt bedre i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå