Snupp@ med 3 barn Skrevet 28. september 2008 #1 Skrevet 28. september 2008 Gud så lei jeg er. Hadde sex igår, men det har jo tydelgvis ikke hatt noe effekt. Nå tenker jeg at jeg kanskje skal prøve noen andre kjerringråd. 7 dager til termin og er sååå klar for å få lille nurket ut. Når jeg tenker på at det faktisk kan gå tre uker til får jeg lyst å bare grine. Jeg har nesten ingen kynnere og ingen slimpropp+ at h*n ligger høyt oppe enno. Hjelpe meg så kjedelig det er å være gravid.
en av hver! Skrevet 28. september 2008 #2 Skrevet 28. september 2008 skriver så SINNSYKT under på denne!!!
Snupp@ med 3 barn Skrevet 28. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. september 2008 Godt å vite at jeg ikke er alene. Hvor lenge har du igjen??
Tussi80 Skrevet 28. september 2008 #4 Skrevet 28. september 2008 Jeg er også så innmari lei... Har også 7 dager til termin, har en del kynnere, men vil bare at det skal sette igang ordentlig snart! Jeg orker nesten ingenting og er rastløs samtidig... Nei, nå kan jeg like godt få det unnagjort!
Gjest Skrevet 28. september 2008 #5 Skrevet 28. september 2008 Jeg er 9 dager over. Gir snart opp!!!!! Skje noe da!!!!
Snupp@ med 3 barn Skrevet 28. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 28. september 2008 9 dager over. Stakker deg. Tror det klikker alvorlig for meg hvis jeg må gå over. Skal en tur på sykehuset på onsdag pga stor baby. Skal be de strippe meg tenkte jeg. De får ikke lov å si nei, da bare parkerer jeg der. De får rive og slite alt de kan.
Gjest Skrevet 28. september 2008 #7 Skrevet 28. september 2008 De reiv og sleit i meg for snart 2 uker siden - men må si det hjalp ganske lite..... Lykke til til deg og håper du slipper gå lenge over, det er ikke så gøy å gå over nei..... Gikk 11 dager over sist, så hadde håpet det skulle gå fortere denne gangen. Rart at vi ikke har mer kontroll over kroppen vår - jeg har vært fødeklar i flere uker =0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå