Gå til innhold

Er så lei av å være redd hele tiden...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et vennskapelig forhold til bf. Han bor 1,5 time unna, og jenta vår er 7mndr så vi har ikke begynt med overnatting enda. Vi har opplyst nav om at han av og til sover over for å bli kjent med døgnrytmen, rutiner osv til lillepia. Men er hele tiden redd for at noen skal sladre på oss, selv om det ikke er noe å sladre på. Nav sa at hvis de fikk inn et tips ville vi bli kalt inn uansett selv om vi har opplyst. Har beviser på at han jobber i en annen by, men hva annet må til? Han skal kanskje flytte nærmere neste år så vi slipper dette, men har en bindene kontrakt som ikke går ut før til sommeren. Hva skal vi gjøre?? Jeg skal ærlig innrømme at jeg selv har sladret på en, men hun er IKKE alene! Og det er sånne som henne som gjør det vanskelig for oss og setter oss som er alene i et dårlig lys. Og nei, det er ikke ei venninne. Men dette sa jeg fra om i sommer og de har enda ikke gjort noe! Hvordan går de frem? Ligger de i buskene og lurer? Jeg har ingenting å skjule, men synes det er dumt at alle sier at samarbeid og barna er viktig og må settes først. men klarer vi det skal vi gå rundt å være redd for at vi har et for godt samarbeid? Blir sliten jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis dere ikke er kjærester og ikke en gang bor i samme by - slapp nå av. som du selv sier : det er ikke noe å sladre på!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...