~~DoraDora~~ Skrevet 28. september 2008 #1 Skrevet 28. september 2008 Vi skal ha roastbeef, poteter, brokkoli, gulerøtter og peppersaus
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 28. september 2008 #3 Skrevet 28. september 2008 Komper, salt kjøtt, pølser og kålrabi/gulrot stappe:) Står og koker nå, middagsgjest(er) kommer kl 14.00, har vann i munnen og gleder meg:)
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 28. september 2008 #4 Skrevet 28. september 2008 Kalkunen står i ovnen her. Får middagsgjester kl 16.00-16.30
Gjest Skrevet 28. september 2008 #5 Skrevet 28. september 2008 Skulle egentlig ha stek (til middagsgjester) i dag, men siden jenta vår har blitt syk så har vi utsatt det til neste helg. Skal være så avanserte at vi lager stekte kjøttpølser med poteter og grønnsaker )
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 28. september 2008 #6 Skrevet 28. september 2008 Her har vi spist får-i-kål. Smakte fortreffelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå