Ronja80.mor til 2 Skrevet 28. september 2008 #1 Skrevet 28. september 2008 Jeg tok studiekompetanse i 2000, men vurderer å begynne på et nytt grunnkurs. Må jeg ta almenfagene da, eller kan jeg kunn ta studierettningsfagene?
Lykke X 4 Skrevet 8. oktober 2008 #2 Skrevet 8. oktober 2008 Tror bare du trenger å bare ta studieretningsfagene. Alt det andre har du jo. Snakk med en rådgiver ved en VGS.
*mamma'n til*erlend+andrea Skrevet 20. oktober 2008 #3 Skrevet 20. oktober 2008 Jeg har også studiekompetanse, men har begynt på grunnkurs på nytt i år, slipper alle almennfagene =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå